پروژه های نیمه تمام در لرستان تا پایان دولت تکمیل می شود


پروژه های نیمه تمام در لرستان تا پایان دولت تکمیل می شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: پروژه های عمرانی نیمه تمام در استان که پیشرفت خوبی دارند، امسال یا تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تکمیل می شود.

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه شورای معاونان استانداری لرستان با حضور اعضا و مدیران حوزه استاندار، فرمانداران جدید شهرستان های بروجرد، دورود و سلسله و مدیران کل ارزیابی، عملکرد و حراست استانداری لرستان به بررسی دستاوردهای سفر محمدباقر نوبخت معاون ریاست جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به لرستان پرداخت و بر اهمیت اطلاع رسانی دستاوردهای این سفر تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مبلغ یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان ره آورد این سفر بود که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، تکمیل آزادراه خرم آباد - اراک، جبران خسارت های ناشی از سیل و تکمیل پروژه‌های جهش تولید اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تا پایان سال و تا پایان دولت تکمیل کنیم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: از هم اکنون برای برگزاری پر شور انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح استان برنامه ریزی شود تا شاهد برگزاری انتخابات مطلوبی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باشیم.

در پایان این جلسه احکام فرمانداران جدید سه شهرستان بروجرد، دورود و سلسله، همچنین احکام مدیران کل ارزیابی عملکرد و حراست استانداری توسط استاندار لرستان تقدیم آنان شد.

به گزارش ایرنا در سفر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استانٍ، ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزاد راه خرم آباد- بروجرد- اراک ، ۱۲۰ میلیارد تومان برای سد کمندان، ۷۰ میلیارد تومان ایستگاه پمپاژ جایدر، مبلغ ۷۰ میلیارد تومان دیوار حفاظتی پلدختر، مبلغ پنج میلیارد تومان علاوه بر ۱۰ میلیارد تومان قبلی برای موزه دفاع مقدس و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای شبکه های آبیاری و زهکشی چهار سد حوضیان، کمندان، ایوشان و مروک اختصاص یافت.

همچنین اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای چهارخطه کوهدشت- خرم آباد، ۱۰میلیارد تومان برای پروژه چهارخطه الیگودرز-داران، ۳۰میلیارد تومان برای سد تاج امیر و برای ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد هرکدام ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۳۰ میلیارد تومان برای آزادسازی اطراف قلعه فلک الافلاک و چندین پروژه دیگر از مصوبات این سفر بود.
با سفر نوبخت مقدمات ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در لرستان و یکهزار و ۴۰۰ طرح این استان تا پایان دولت دوازدهم به سرانجام می رسد تا ۵۶ طرح جهش تولید و بیش از ۱۰۰ طرح کلیدی استان که پیشرفت فیزیکی خوبی هم دارند، از چرخه طرح های نیمه تمام خارج شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟