تقدیر استاندار قم از ترویج عفاف و حجاب در ورزش


استاندار قم با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان در موضوع «عفاف و حجاب» در این عرصه مهم اجتماعی قدردانی کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عفاف و حجاب از مهمترین ارزش‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و حضور بانوان با حفظ حجاب در میادین مختلف به ویژه مسابقات ورزشی از ارزش‌های مقدس برای جامعه ورزش و...

استاندار قم با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان در موضوع «عفاف و حجاب» در این عرصه مهم اجتماعی قدردانی کرد.

تقدیر استاندار قم از ترویج عفاف و حجاب در ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عفاف و حجاب از مهمترین ارزش‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و حضور بانوان با حفظ حجاب در میادین مختلف به ویژه مسابقات ورزشی از ارزش‌های مقدس برای جامعه ورزش و جوانان به شمار می‌رود، موضوعی که توجه ویژه به آن در استان قم مورد قدردانی استاندار قرار گرفت.

موضوع آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری حضور ورزشکاران در میادین بین‌المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی را تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت توصیف کرده‌ و می‌فرمایند: یکی از این موارد، حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدان‌های بین‌المللی است که اقدامی فوق‌العاده و بسیار مهم و با ارزش است.

در ادامه بیانات رهبر فرزانه انقلاب می‌خوانیم: هنگامی‌که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب بر سکوی قهرمانی می‌ایستد و همه را وادار به تکریم می‌کند، کار با عظمتی انجام ‌شده است و همه باید قلباً، قدردان زنان ورزشکاری باشند که با حجاب، متانت و وقار در میدان‌های بین‌المللی ورزشی حاضر می‌شوند.

ماموریت ویژه در موضوع عفاف و حجاب در اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر عهده معاونت ورزش بانوان این اداره کل است، معاونتی که سیده‌لیلا عنبری یکی از چهره‌های قدیمی و با سابقه ورزش زنان قم آن را مدیریت می‌کند و برگزاری جشنواره میراث مادر، تعامل در اجرای برنامه‌های فرهنگی با ارگان‌های مختلف از جمله حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیسیون بانوان استانداری، سپاه، بسیج و به ویژه بسیج ورزشکاران در موضوع عفاف و حجاب موجب شد تا استاندار قم این تلاش‌ها را ارج نهد.

در متن لوح تقدیر بهرام سرمست استاندار قم خطاب به سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم آمده است: «عفاف و حجاب ارزش والای مورد تاکید در دین مبین اسلام، مظهر شکوه، عزت و کمال زن مسلمان و ضامن حفظ و حراست از حریف مقدس خانواده و حیات طیبه انسانی است، ضمن ارج نهادن به زحمات فعالان عرصه حجاب و عفاف، انتخاب سرکار عالی به عنوان مجری برتر در برگزاری سلسله همایش‌های اولین جشنواره استانی میراث مادر در عرصه عفاف و حجاب را تبریک عرض نموده و به پاس قدردانی و تشکر از همراهی پرافتخارتان، این لوح تقدیم شما می‌گردد، امید است در پرتو عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) گام‌هایتان در مسیر اشاعه و ترویج حجاب فاطمی استوار باشد».

منبع : فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟