جشنواره گل بارسلونا در نیوکمپ


جشنواره گل بارسلونا در نیوکمپ

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا در دیدار خانگی مقابل آلاوس به برتری قاطع پنج بر یک دست یافت تا با روحیه بالا مهیای تقابل با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایرنا؛ شنبه شب در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه «نیوکمپ» از آلاوس پذیرایی کرد و در نهایت به برتری قاطع پنج بر یک دست یافت.

این برتری موجب شد تا کاتالان‌ها با ۴۶ امتیاز در رتبه دوم قرار بگرند. هم اکنون، اتلتیکومادرید با ۵۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا، مقتدرانه صدرنشین است.

«رونالد کومان» سرمربی بارسلونا که تیمش سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن فرانسه خواهد رفت به چند بازیکن اصلی خود استراحت داده بود.

بارسلون بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۲۹ پاس «موریبا» هافبک ۱۸ ساله این تیم که برای نخستین بار در ترکیب اصلی بارسلونا در لالیگا قرار گرفته بود موجب شد تا «ترینکائو» گلزنی کند.

دقایقی پس از آن «لیونل مسی» گلزنی کرد اما در تصمیمی بحث برانگیز و با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی، این گل مردود اعلام شد که اعتراض شدید کومان را در پی داشت.

در اوقات تلف شده نیمه نخست، مسی با حرکتی تماشایی و شوتی زیبا از پشت محوط جریمه موفق به ثبت گل دوم بارسلونا شد.

در دقیقه ۵۷ پاش اشتباه «موریبا» سبب شد تا «لوئییس ریوخا» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می‌گرد، اولین گل آلاوس را به ارمغان آورد.

در ادامه بارسلونا واکنش نشان داد و در دقیقه ۷۴ «ترینکائو» بار دیگر گلزنی کرد تا حساب کار سه بر یک شود.

یک دقیقه پس از آن، مسی با شوتی غیرقابل مهار موفق به زدن گل دوم خود و چهارم تیمش شد.

پایان بخش گل‌های بارسلونا نیز توسط «فریپو» مدافع کناری این تیم زده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس