پیش بینی کاهش محسوس دما در دشت کاشان


پیش بینی کاهش محسوس دما در دشت کاشان

رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل است.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پدیده غالب جوی در آسمان بسیاری از مناطق دشت کاشان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه صاف همراه با وزش باد و برای روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود، اما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هوا ابری، همراه با وزش باد شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

وی افزود: هوای دشت کاشان در روزهای جمعه و شنبه به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود ضمن اینکه رطوبت هوا از ۴۰ درجه در روز یکشنبه به ۶۵ درجه در روز پنجشنبه خواهد رسید و بعد از آن کاهش خواهد یافت.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: به کشاورزان توصیه می شود، در مکان هایی که درختان بیدمشک به شکوفه نشسته است با توجه به کاهش شدید دما در آخر هفته نسبت به برداشت شکوفه اقدام کنند.

وی با اشاره به ۱۱ درجه کاهش دما تاکید کرد: با توجه به این کاهش دما، باغداران نیز نسبت به رنگ آمیزی تنه درختان با استفاده از ترکیب رنگ سفید پلاستیک و مخلوط بوردو جهت محافظت تنه در برابر سرما اقدام کنند.

ارغوانی گفت: باتوجه به پیش بینی باد بسیار شدید در روزهای پایان هفته، به کوهنوردان توصیه می شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا