کمبود آب از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی استان فارس است


 کمبود آب از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی استان فارس است

ایزدی گفت: کمبود آب و پراکندگی واحدهای تولیدی از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی استان فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، امروز (پنج شنبه 23 بهمن) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی استان در استانداری فارس با تاکید بر ضرورت تامین آب و انتقال آن به واحدهای صنعتی گفت: کمبود آب و پراکندگی واحدهای تولیدی از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی استان است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس افزود: برای رفع این مشکل لازم است تا آب پایدار با انتقال از خلیج فارس برای این واحدها در استان تامین شود و از پساب ها و زهکشی ها استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به عملیاتی شدن استفاده از تصفیه خانه دوم انتقال آب شیراز برای رفع نیاز آبی شرکت ذوب آهن «پاسارگاد» بیان کرد: تامین آب پایدار برای این شرکت در افزایش اشتغال و تولید و متعاقبا رشد اقتصادی استان نقش موثری خواهد داشت.

ایزدی ادامه داد: مجتمع صنعتی فولاد «غدیر» نی ریز نیز برای افزایش تولید شمش فولادی به تامین آب بیشتری نیاز دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: انتقال آب مورد نیاز صتنایع استان از خلیج فارس ضروری است و موجب توسعه صنعت و رشد اقتصادی خواهد شد.

خاطر نشان می شود، در این جلسه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی پتروشیمی های استان، خط اتیلن مرکز و دنا، ذوب آهن پاسارگاد، فولاد غدیر نی ریز، کوه سرمه فیروز آباد، کربنات سدیم و ... در خصوص تامین آب و انتقال آب از خلیج فارس به استان و تامین نیاز واحدهای صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان