وعده‌ای دیگر برای افتتاح خیابانِ غذا در کرمانشاه


وعده‌ای دیگر برای افتتاح  خیابانِ غذا  در کرمانشاه

پروژه «خیابانِ غذا» به عنوان یکی از پروژه های مهم گردشگری کرمانشاه، تابستان امسال کلنگ زنی و قرار شد تا پایان پاییز به بهره برداری برسد، اما با رسیدن موعد مقرر، پروژه افتتاح نشد و مسئولان پروژه تعطیلی یک ماهه کارگاه به دلیل شرایط کرونایی را علت تاخیر در اجرای پروژه عنوان و تاکید کردند این پروژه نهایتا تا 22 بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

با فرارسیدن این تاریخ باز هم خبری از افتتاح خیابان غذا نشد و حالا مسئولان پروژه بروز برخی مشکلات در بحث صدور مجوزهای آب، برق و گاز را علت تاخیر اجرای پروژه دانسته و با تاکید بر رفع این مشکلات، وعده جدید افتتاح این پروژه را تا پایان امسال می دهند.

علی اصغر خزلی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بروز برخی مشکلات در خصوص مجوزهای برق و آب و انشعابات گاز پروژه خیابان غذا، گفت: این مشکلات قدری اجرای پروژه را به تاخیر انداخت، اما در حال حاضر سرعت کار را چند برابر کرده ایم تا این تاخیر جبران شود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به پیشرفت پروژه تمام تلاشمان این است که تا پایان سال افتتاح شود.

خزلی گفت: این پروژه تا پایان سال افتتاح و برای نوروز آماده بهره برداری است، مگر اینکه این میان مشکل خاص دیگری دوباره بروز کند.

این مسئول اعتبار اولیه این پروژه را 17 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها قطعا بیش از این اعتبار در این پروژه هزینه شده و اعتبار نهایی پروژه در پایان کار و با نظر کارشناسان برآورد خواهد شد.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه طول مسیر خیابان غذا را 200 متر اعلام و تصریح کرد: در این مسیر 38 غرفه غذا به همراه تعدادی "گاری" شکیل برای عرضه غذا تعبیه شده است.

وی یادآور شد: با راه اندازی این خیابان، در کنار غذاهای محلی کرمانشاه، غذای محلی دیگر استانها هم به علاقمندان و بازدیدکنندگان خیابان غذا عرضه می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس