مشارکت 67 میلیاردی یزدی‌ها در آبادانی امامزادگان


مشارکت 67 میلیاردی یزدی‌ها در آبادانی امامزادگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از مشارکت 67 میلیارد ریالی مردم استان در اجرای «طرح مودت» برای عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

حجت الاسلام «حسین زارع‌زاده» از نقش مردم و خیران استان در مقابله با گسترش کرونا در استان تقدیر کرد و با اشاره به جایگاه بقاع متبرکه و امامزادگان در بین جامعه، گفت: مردم استان برای عمران و آبادانی این اماکن مقدس همواره پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: مردم استان یزد به صورت خودجوش نذورات تبرعی و غیرنقدی خود را با توجه به نیاز بقاع متبرکه از قبیل مصالح ساختمانی، فرش، لوازم گرمایشی و سرمایشی و همچنین لوازم جاری و مصرفی اهدا کردند.

مدیر کل اوقاف استان همچنین تصریح کرد: مردم دارالعباده شهرستان یزد قریب به ۲۵ میلیارد ریال، میبد ۲۰ میلیارد ریال و اردکان با ۱۸ میلیارد ریال بیشترین نقش در جهت اجرای طرح مودت در امامزادگان را داشتند.

زارع‌زاده اجرای طرح جامع در امامزادگان و بقاع متبرکه را از برنامه اصلی اوقاف و امور خیریه استان دانست و اظهار داشت : طرح مودت کمک شایانی در جهت اجرای طرح جامع بوده و با مشارکت بیشتر خیران در این طرح می توان در آینده ای نه جندان دور کلیه طرح عمرانی بقاع متبرکه را به اتمام رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف یزد، وی با بیان اینکه نذورات مردمی و اعتبارات اندک دولتی به تنهایی کفاف مرمت و بازسازی بقاع متبرکه استان را نمی‌دهد، گفت: این طرح با هدف جذب مطلوب و بهینه کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران برای بقاع متبرکه استان انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان در پایان خاطرنشان کرد: نیک اندیشان با مراجعه به مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !