یک جوان محکوم به قصاص در کرمان به زندگی بازگشت


یک جوان محکوم به قصاص در کرمان به زندگی بازگشت

کرمان - ایرنا - معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: با تلاش کارکنان شعبه ویژه زندان مرکزی شورای حل اختلاف این شهرستان پرونده قتلی که هفت سال قبل به وقوع پیوسته بود، با رضایت اولیا دم، به صلح و سازش ختم شد.

مهدی تقی‌زاده روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: حدود هفت سال قبل مقتول که در آستانه رفتن به خدمت سربازی بوده با تعدادی از دوستان خود درگیر شده و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
وی با اشاره به اینکه پس از رسیدگی قانونی، حکم قصاص برای متهم به قتل صادر و قطعیت یافته است، ادامه داد: پس از دعوت از اولیا دم در جلسات جداگانه و بحث و مذاکره و اخذ اظهارات آنها و با تلاش شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی کرمان، توافق بین آنها حاصل و رضایت بی قید و شرط اولیا دم مبنی بر گذشت از قصاص قاتل اخذ و پرونده ختم به سازش شد.
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان از زحمات کارکنان خدوم شورای حل اختلاف ویژه زندان مرکزی و همچنین اقدام انسان دوستانه خانواده آن مرحوم که با گذشت خود ضمن اعطا حیات انسانی به قاتل نادم زمینه توسعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه را فراهم کردند، قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس