صبحانه ورزشی 1399/11/26؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته / پیروزی سپاهان برابر استقلال در بازی بزرگ هفته


صبحانه ورزشی 1399/11/26؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته / پیروزی سپاهان برابر استقلال در بازی بزرگ هفته

استقلال برابر سپاهان شکست خورد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/11/26؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

فولاد 2-0 شهر خودرو / فولاد با توپ پر در 25 دقیقه کار را تمام کرد نساجی 1-2 گل گهر / منشا، تعویض طلایی امیر نفت مسجدسلیمان 1-2 آلومینیوم اراک / شگفتی سازی تیم خطیبی ادامه دارد ماشین سازی 1-0 نفت آبادان / اولین برد ماشین سازان در لیگ بیستم

سپاهان 2-0 استقلال / لغزش این بار در نقش جهان

دو تیم استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر با هم بازی کردند و این دیدار با نتیجه 2-0 به نفع شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. استقلال در هفته های اخیر پس از هر پیروزی معمولا در بازی بعدی لغزیده و امتیاز از دست داده است.

پورتو 2_2 بوآویستا / توقف برابر تیم قعر جدولی با گلزنی مهدی طارمی

پورتو و بوآویستا در هفته نوزدهم لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. پورتو در حالی در این بازی متوقف شد که ابتدا 2 بر 0 از حریف خود عقب افتاد.

به گزارش طرفداری؛ مهدی طارمی در دقیقه 54 گل نخست پورتو را به ثمر رساند و سرجیو اولیویرا در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. همچنین در دقیقه 86 سرجیو اولیویرا یک پنالتی را از دست داد. در دقیقه 90 نیز اوانیلسون یک گل به ثمر رساند که var آن را مردود اعلام کرد.

به گزارش طرفداری؛ پورتو با این تساوی 41 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت و بوآویستا نیز 15 امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

محمود فکری کنفرانس خبری را نیمه کاره رها کرد

محمود فکری بعد از شکست مقابل سپاهان کوتاه ترین کنفرانس مطبوعاتی اش را تجربه کرد.

به گزارش طرفداری، سرمربی استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان حاضر به پاسخگویی به پرسش خبرنگاران نشد. محمود فکری پس از مقدمه کوتاهی که درباره بازی تیمش مقابل سپاهان گفت، در مواجهه با اولین سوال که حالت انتقادی داشت، از کوره در رفت و کنفرانس را نیمه کاره رها کرد. خبرنگار از فکری پرسید نیم فصل تمام شد اما هنوز شما به یک ترکیب کامل و ثابت نرسیدید، هنوز سوال تمام نشده بود که فکری از او تشکر کرد و گفت به سوالات پاسخ نمی دهد.

گلایه فکری این بود که چرا وقتی می بریم سوالی نیست و وقتی می بازیم سوال می پرسند؟ فکری پیش از این بعد از مساوی با پرسپولیس هم حاضر به جواب دادن به پرسشی انتقادی در نقد جا به جایی وریا غفوری و عقب کشیدن کاپیتان استقلال مقابل پرسپولیس نشد.

محمود فکری امروز برای سومین بار در نقش سرمربی استقلال شکست را تجربه کرد و با رفتارش مقابل خبرنگاران این تردید را به وجود آورد که هنوز به پختگی لازم برای کنترل رفتار های خود بعد از ناکامی، نرسیده است.

بارسلونا 5-1 آلاوز؛ وقتی مسی شریک جرم جدید پیدا می کند! منچسترسیتی 3-0 تاتنهام؛ گواردیولا به صغیر و کبیر رحم نمی کند ناپولی 1-0 یوونتوس؛ سیلی به امید قهرمانی بانوی پیر پاری سن ژرمن 2-1 نیس؛ پیروزی سخت پیش از بازی بزرگ دورتموند 2-2 هوفنهایم؛ فرار از شکست با ارلینگ هالند گرانادا 1-2 اتلتیکو مادرید؛ حرکت جنگجویان سیمئونه در مسیر قهرمانی لسترسیتی 3-1 لیورپول؛ قرمزها باز هم قربانی اشتباه آلیسون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان