بیش از 62 کیلوگرم مواد مخدر از یک دامداری در ارومیه کشف شد


بیش از 62 کیلوگرم مواد مخدر از یک دامداری در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 62 کیلو و 200 گرم نوع تریاک از یک دامداری در ارومیه کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ارومیه با دریافت اطلاعاتی درباره نگهداری مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات لازم و اطلاعات نامحسوس موفق شدند محل نگهداری مواد مخدر را که در یک دامداری بود، شناسایی کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران انتظامی با کسب مجوز قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی محل را مورد بازرسی قرار دادند که در این بازرسی، ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ حق‌وردیان گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!