آثار جشنواره رشد می‌تواند تمامی ساحت‌های تربیتی رابه نمایش بگذارد


آثار جشنواره رشد می‌تواند تمامی ساحت‌های تربیتی رابه نمایش بگذارد

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به مناسبت برگزاری پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تربیتی و آموزشی رشد اظهار کرد رسالت جشنواره فیلم رشد خلق موقعیت‌هایی برای یادگیری باکیفیت و عمیق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد باسابقه نیم‌قرن برنامه‌ریزی، تلاش و تولید فیلم‌های آموزشی و تربیتی، نشان از عزم راسخ و اراده محکم دست‌اندرکاران آن و اهمیت کاربردی چنین ابزاری بین مخاطبان این جشنواره فرهنگی و آموزشی دارد.

از سوی دیگر، رسیدن به مرز پنجاه‌سالگی، برای این رخداد تأثیرگذار بر میلیون‌ها مخاطب گوناگون و متنوع این جشنواره، بیانگر کمال و اثرگذاری است. امیدوارم این جشنواره به‌عنوان نمادی از بلوغ و کمال، توانسته باشد در پنجاهمین گام از حیات ارزشمند خود، به‌عنوان رخدادی هنری با گستره‌ای بین‌المللی، به‌سوی کیفیت و کارآمدی بیشتر سوق یابد.

رسالت جشنواره فیلم رشد خلق موقعیت‌هایی برای یادگیری باکیفیت و عمیق و درعین‌حال جذاب و کارآمد است، امیدوارم بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دنیای فیلم و تصویر، این فرصت مغتنم را به‌گونه‌ای برای هنرمندان و سینماگران متعهد و خلّاق پدیدآورنده باشد که بتوانند با حضور در جشنواره، به‌عنوان بخشی مهم از نظام تعلیم و تربیت، آثار تولیدی خود را به‌گونه‌ای معنادار با مفاهیم تربیتی و آموزشی به منصه ظهور برساند. در این موقعیت، تک‌تک فیلم‌ها و آثار تولیدشده می‌تواند به مفهوم جزئی از کل به‌هم‌پیوسته با استفاده از زبان و ابزار هنر، تمامی ساحت‌های بیان‌شده در اسناد تحولی آموزش‌وپرورش و در رأس آن‌ها سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را به شایستگی به نمایش بگذارد.

در پایان با امید به آغازی مؤثر برای جشنواره و تداوم آن در سال‌های آتی از همه دست‌اندرکاران، ازجمله دبیران، عوامل اجرایی، فیلمسازان و هنرمندان عزیز، فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و همه‌کسانی که در طول یک سال گذشته در برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری این رخداد تربیتی و آموزشی دخیل و سهیم بوده‌اند، سپاسگزاری

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403