نظارت جدی بر طرح‌های مهم دستگاه‌های اجرایی اردبیل ضروری است


نظارت جدی بر طرح‌های مهم دستگاه‌های اجرایی اردبیل ضروری است

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بر ضرورت نظارت جدی به روند اجرای طرح‌های مهم دستگاه‌های اجرایی این استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، فرزاد قلندری روز یکشنبه در نشستی با حضور معاونان عمرانی فرمانداری‌ها و مدیران‌کل دفاتر فنی و امور روستایی استانداری اردبیل بر لزوم پیگیری جذب اعتبارهای عمرانی طرح‌ها تاکید کرد و گفت: مشکلات زیرساختی شهرستان‌ها به ویژه در حوزه‌های راه و آب باید به‌هنگام اطلاع‌رسانی شود تا پیگیری لازم برای رفع مشکلات انجام گیرد.

وی بیان کرد: اقدام‌های دولت تدبیر و امید در تامین زیرساخت‌های عمرانی در فضای تحریم و محدودیت منابع مالی، نشانه توجه به مناطق کم‌برخوردار است و با تکمیل این طرح‌ها تحول بزرگی در اشتغال و رونق تولید در استان اردبیل ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل همچنین بر ضرورت توجه ویژه به ساخت و سازهای غیرمجاز و تشکیل کمیسیون‌های قانونی در شهرستان‌ها از جمله شورای ترافیک و کمیته پسماند تاکید کرد و افزود: علاوه بر پیگیری طرح‌های عمرانی، نظارت جدی بر عملکرد شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و گزارش به‌هنگام آنها مورد انتظار است.

سال گذشته در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ طرح‌ عمرانی نیمه‌تمام در استان اردبیل وجود داشت که بخشی از آنها از جمله بیش از ۶۵۰ طرح عمرانی با تخصیص اعتبار افزون بر ۱۲۲ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت و ایام‌الله دهه فجر در سال‌جاری به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی