همایش مدیران‌ کل منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد


همایش مدیران‌ کل منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

همایش مدیران‌ کل منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساختمان خاتم (ص) قم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، همایش مدیران‌ کل منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های تهران، البرز، مرکزی و استان قم در ساختمان خاتم (ص) قم برگزار شد.

در این نشست، سرهنگ پاسدار کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی،ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در استان مرکزی در حوزه ترویج، تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس اظهار داد:در این همایش‌ها، موضوعات مختلف استان‌ها از قبیل ساخت موزه‌های دفاع مقدس، جذب اعتبارات، تجربیات، چالش‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها و نحوه تعامل با استانداری‌ها و شهرداری‌ها و استان‌های همجوار و نیز عملکرد فضای مجازی و خبرگزاری دفاع مقدس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همایش‌های منطقه‌ای قرار بود از ابتدای سال ۹۹ برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا، آن را به تعویق انداخت در هر حال جلسات مستمر می‌تواند هم افزایی‌های مناسبی را ایجاد کند و استان مرکزی تجربیات ارزشمند خود را در این محافل به استان های دیگر ارائه می کند.

وی گفت: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی با ۱۸ اجلاسیه تخصصی، پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت موزه دفاع مقدس، برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس و تهیه دانشنامه دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌های این استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !