جشنواره های فعال بانک ایران زمین تا پایان سال


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مشتریان بانک ایران زمین در طول سال می‌توانند علاوه بر دریافت خدماتی که سایر بانکها ارائه می‌دهند، در چندین جشنواره که بطور معمول در این بانک برگزار می‌شود نیز شرکت کرده و برنده جوایز متعدد شوند. به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، در ادامه با جشنواره‌های بانک ایران زمین که هم اکنون فعال هستند، اشاره می‌کنیم:...

کد خبر : 164975 تاریخ انتشار : 14 فوریه 2021
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مشتریان بانک ایران زمین در طول سال می‌توانند علاوه بر دریافت خدماتی که سایر بانکها ارائه می‌دهند، در چندین جشنواره که بطور معمول در این بانک برگزار می‌شود نیز شرکت کرده و برنده جوایز متعدد شوند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، در ادامه با جشنواره‌های بانک ایران زمین که هم اکنون فعال هستند، اشاره می‌کنیم:

چالشواره
بانک ایران زمین در قالب “چالشواره” با شعار “تخفیف بگیر، جایزه هم ببر” اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.
اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین که در طول ماه از سرویس‌های کد تخفیف باشگاه مشتریان استفاده کنند، انتهای ماه بین آنها ۲۰ هدیه نقدی یک میلیون ریالی قرعه کشی می‌شود.
لازم به ذکر است که قرعه کشی پنجم هر ماه ساعت ۲۳:۱۵ به صورت سیستمی بین افراد واجد شرایط انجام می شود.
در این جشنواره مشتریانی که عضو باشگاه هستند، می‌توانند با عبور از چالشهای پیش رو، هدایای ویژه‌ای دربافت کنند.
شرکت در چالشهای این جشنواره چندان کار سختی نیست، کافی است که از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین استفاده کنید، شارژ و بسته اینترنت بخرید و یا اینکه از سرویس های جدید این بانک استفاده کنید.
پس به سرعت همراه بانک ایران زمین را نصب کنید و با شرکت در چالشهای این بانک، برنده جوایز نقدی شوید.بازی پلاس
ما در هر سن و سالی نیاز به بازی داریم تا لحظاتی به مغزمان استراحت داده از هیاهوی زندگی روزمره جدا شویم. بازی پلاس بانک ایران زمین یک کلوپ بازی است که برای شما محیطی را فراهم می‌کند که بازی مورد علاقه خود را انجام داده و با دوستانتان رقابت کنید.
بازی پلاس در بستر همراه بانک ایران زمین شرایطی را فراهم می‌کند که مشتریان علاوه انجام بازی‌های مورد علاقه خود، در جشنواره های بازی پلاس شرکت کرده و جایزه بگیرند.
مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی تمرین کنند تا برای بازی در جشنواره بازی پلاس آماده باشند.

آخر هفته‌ات رو بساز
مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند هرهفته در این جشنواره شرکت کنند. شرکت در این جشنواره به این صورت است که مشتریان باید هر روز به پنل شخصی خود در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین مراجعه کرده و به سوال مطرح شده پاسخ دهند.
مشتریان از ساعت ۸ الی ۲۲ روزهای شنبه تا جمعه فرصت دارند به سوال مسابقه پاسخ بدهند و درنهایت هر هفته جمعه ساعت ۲۲:۱۵ قرعه کشی ۴۰برنده کارت ۲میلیون ریالی برگزار شده و جایزه به صورت آنی به حساب مشتریان واریز می‌شود.
شرکت‌کنندگان اگر در طول هفته از ۷ سوال به حداقل ۴ سوال جواب صحیح داده باشند، در لیست قرعه کشی جمعه‌ها قرار گرفته و تعداد سوالات پاسخ داده شده و تعداد پاسخ‌های صحیح، تاثیر مثبت در افزایش شانس آنها در قرعه‌کشی خواهد داشت.
این جشنواره که از مدتها پیش در بانک ایران زمین برگزار می‌شد، اکنون با افزایش تعداد برندگان از ۲۰ به ۴۰ هدیه نقدی ۲ میلیون ریالی افزایش یافته است.

روزت رو بساز
در همراه بانک ایران زمین، هر‌ روز به ۲۴۰ نفر از استفاده‌کنندگان این نرم افزار شانس حضور در قرعه‌کشی جذاب چرخ گردون داده می‌شود. مشتریان با انجام تراکنش‌های روزانه در همراه بانک ایران زمین می‌توانند هر روز شانس خودشان را برای شرکت در این قرعه‌کشی امتحان کنند.
لازم به ذکر است که لینک مستقیم شرکت در قرعه کشی چرخ گردون از طریق پیامک برای برندگان ارسال می‌شود.
جوایز جشنواره نیز عبارت است از ۳۶۰۰ گردونه امتیازی (جوایز شامل امتیازهای باشگاه مشتریان) و ۲۴۰ گردونه جایزه نقدی (جوایز شامل هدایای نقدی با قابلیت واریز آنی به سپرده).

جشنواره پذیرندگان بانک ایران زمین
جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین، با جوایز ارزنده از تاریخ یک دی ۱۳۹۹ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ میزبان مشتریان این بانک است.
طرح جشنواره پایانه های فروشگاهی برای تمامی دارندگان و علاقمندان به تهیه پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین بوده و شرایط شرکت در این قرعه کشی به این شرح است:
حداقل مبلغ مانده سپرده متصل به پایانه به میزان ۱۰۰ میلیون ریال برای شرکت در این قرعه کشی الزامی است که معادل ۲۰۰ امتیاز در ماه است.
به ازای هر یک میلیون ریال افزایش در موجودی سپرده، ۲ امتیاز محاسبه می شود.
حداقل مبلغ تراکنش ماهانه پایانه فروش برای شرکت در قرعه کشی به میزان ۳۰۰ میلیون ریال خواهد بود که معادل ۳۰۰ امتیاز در ماه است.
لازم به ذکر است که به ازای هر یک میلیون ریال افزایش در مبلغ تراکنش نیز یک امتیاز محاسبه می شود.
جوایز این جشنواره نیز یک جایزه یک میلیارد ریالی، ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و ۱۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی خواهد بود.
گفتنی است، با توجه به اینکه امتیازات به صورت ماهانه محاسبه می شود، دارندگان پایانه های فروشگاهی می توانند امتیاز خود را در همراه بانک مشاهده کنند.

جشنواره های فعال بانک ایران زمین تا پایان سال جشنواره های فعال بانک ایران زمین تا پایان سال جشنواره های فعال بانک ایران زمین تا پایان سال
13 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان