بازداشت شماری از فلسطینیان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی


بازداشت شماری از فلسطینیان توسط نظامیان رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی در عملیاتی شماری از فلسطینیان را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری وفا، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به سلسله اقدامات تجاوزکارانه خود علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی ادامه می‌دهند. صهیونیست‌ها به نقاطی از کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها پس از یورش به کرانه باختری منازل فلسطینیان را به صورت وحشیانه مورد حمله قرار دادند. به دنبال این اقدام صهونیستها درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.

شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان یورش به کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. این درحالی است که روز گذشته نیز گزارش جدیدی در خصوص تداوم اقدامات خصمانه تل آویو در اراضی اشغالی منتشر شده بود.

در همین ارتباط، دفتر هماهنگی امور بشر دوستانه سازمان ملل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در تخریب منازل فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش سازمان ملل، رژیم صهیونیستی از آغاز سال جدید میلادی تاکنون ۱۷۸ ساختمان مسکونی فلسطینیان را در کرانه باختری تخریب یا دستور تخریب آن را صادر کرد.

این سازمان در ادامه اعلام کرد که تخریب و مصادره منازل مردم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی باعث آوارگی ۲۵۹ نفر از جمله ۱۴۰ کودک شده است. سازمان ملل هشدار داد که زندگی آوارگان فلسطینی به دلیل سرمای هوا، شیوع کرونا و کوچ اجباری آنها در خطر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت