استاندار: تا آخر با مردم کرمانشاه می‌مانم


استاندار: تا آخر با مردم کرمانشاه می‌مانم

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد تصدی استانداری خوزستان به او گفت: من به طور قطع به خوزستان نمی‌روم و تا آخر دولت در خدمت مردم استان کرمانشاه می‌مانم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در جریان سفر اخیر معاون اول رییس‌جمهوری به استان کرمانشاه، پیشنهاد استانداری خوزستان به من داده شد که البته پاسخ دادم بعد از سه و نیم سال کار و خدمت در کرمانشاه که یکی از خروجی‌های آن جذب ۷۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز استان است، رفتن از این استان امکان‌پذیر نیست زیرا این خدمات شروع بسیار خوبی برای جبران عقب‌ماندگی‌های کرمانشاه است و لازم است که پیگیری شود و به سرانجام برسد.

به گفته بازوند، معاون اول رییس جمهوری از پاسخ‌های من متقاعد شد اما این موضوع روز جمعه بار دیگر مطرح و پیگیری شد با این ‌حال با توضیحات من و تاکید بر این ‌که تا آخر دولت در کرمانشاه خواهم ماند، مختومه شد.

بازوند اظهار کرد: قرار است در جلسه امروز هیات دولت، استاندار جدید خوزستان منصوب شود و هرچند در امور سیاسی هیچ موضوع قطعی وجود ندارد اما این موضوع قطعی است که من به استان خوزستان نخواهم رفت و در خدمت مردم کرمانشاه خواهم ماند.

استاندار کرمانشاه با بیان این‌ که من با مردم کرمانشاه عهد بسته‌ام و تا پایان عمر دولت بر آن پای‌بند خواهم بود، گفت: باوجود این‌ که شاید خدمات زیادی نداشته‌ایم اما امیدوارم مردم استان کرمانشاه من را تا چند ماه دیگر تحمل کنند.

به گزارش ایرنا، موضوع رفتن هوشنگ بازوند از کرمانشاه و تصدی استانداری سایر استان ها از جمله خوزستان طی ۲ سال گذشته چندین بار مطرح شده که با تکذیب و مخالفت هوشنگ بازوند مختومه شده است.
استاندار کرمانشاه از اوایل مهر ماه ۹۶ فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج