معرفی انواع زغال و شرکت تولید دستگاه و کوره زغال ساز


معرفی انواع زغال و شرکت تولید دستگاه و کوره زغال ساز

از پرکاربردترین مواد موجود در طبیعت انواع زغال است که در این گزارش به شرح و تفصیل آن می پردازیم.


از پرکاربردترین مواد موجود در طبیعت انواع زغال است که در این گزارش به شرح و تفصیل آن می پردازیم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از تولید زغال باید پیرامون انواع زغال، کاربرد و موارد مصرف این محصول اطلاعاتی در اختیار فرد باشد که آگاهی از این موارد می تواند سبب بروز برخی پرسش ها در ذهن افراد شود. تولید زغال با دستگاه های صنعتی کوره زغال انجام می شود که باعث شده درصد شکستگی زغال بسیار پایین بیاید و در نهایت سود تولید زغال بسیار بالاتر برود.

آیا تولید زغال فشرده سودآور است؟ مرحله نخست برای تولید زغال چه مرحله ای است؟ نحوه تولید زغال؟ زغال چگونه تولید می شود؟ سرمایه لازم برای تولید زغال چه مقدار است ؟ آیا تولید زغال سود آور است؟ نحوه احداث و راه اندازی کارگاه تولید زغال؟ نحوه ساخت دستگاه تولید زغال؟

نکته: برای پاسخ به پرسش های فوق به ادامه مقاله رجوع کنید.

معرفی انواع زغال و شرکت تولید دستگاه و کوره زغال ساز

زغال چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید هر آنچه که در طبیعت وجود دارد از خواص و کاربردهای فراوانی برخوردار هستند. به طور کلی، طبیعت و هر آنچه که در آن موجود است می تواند در رفع نیازهای روزمره افراد تاثیرگذار باشد.

از پرکاربردترین مواد موجود در طبیعت انواع زغال است که در این مقاله به شرح و تفصیل آن می پردازیم.

زغال که یکی از مشتقات چوب سوخته است به انگلیسی با عبارت charcoal استعمال می شود. این محصول دارای کاربردهای فراوانی است که مهمترین آنها عبارتند از: تهیه آتش برای کباب کردن و آماده کردن قلیان.

مصارف انواع زغال:

علی الرغم اینکه زغال دارای کاربردهای بسیار زیادی است باید در نظر داشته باشید که هر یک از انواع زغال دارای موارد استفاده متعددی است و مراحل تولید آنها با یکدیگر متفاوت است .

در ادامه مقاله به شرح انواع زغال می پردازیم.

زغال لیمو:

یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین انواع زغال، زغال لیمو است که اغلب برای درست کردن قلیان مورد استفاده قرار می گیرد به همین سبب به زغال قلیان نیز مشهور شده است.

شایان ذکر است بدانید این نوع زغال از سوخت چوب درختان مرکباتی نظیر لیمو، پرتقال و ... تهیه و تولید می شود.

این نوع زغال فاقد جرقه است و چنانچه خیس شود به صورت مجدد خشک می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ تغییری در مزه قلیان ایجاد نمی کند.

زغال بلوط:

از دیگر انواع زغال که برای تهیه قلیان مورد استفاده قرار می گیرد، زغال بلوط است که از چوب درخت بلوط تهیه می شود. کیفیت و مرغوبیت زغال بلوط به نسبت کمتر از زغال لیمو است و قیمت آن نیز ارزان تر است .

نکته: در پاره ای از اوقات به منظور صرفه جویی در هزینه و ... به جای زغال لیمو از زغال بلوط استفاده می شود.

زغال بامبو:

از مدرن ترین و مرغوب ترین انواع زغال، زغال بامبو است که اخیرا به ایران عرضه شده است.

لازم به ذکر است بدانید این نوع زغال از خاک ساقه های بامبو تهیه شده و از طعم و بوی مطلوبی برخوردار است . شایان ذکر است بدانید برجسته ترین کاربرد این نوع زغال استفاده در قلیان است.

زغال کبابی:

یکی از رایج ترین انواع زغال، زغال کبابی است که اغلب از نوع زغال فشرده و بلوط است .

کاربرد عمده این نوع زغال تهیه کباب، پخت و پز، گرم کردن چای در طبیعت و .. است. این موارد از جذابیت و محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است که غیر قابل وصف است .

نحوه تشخیص انواع زغال خوب و مرغوب:

لازم به ذکر است بدانید استفاده از انواع زغال می تواند تجربه ای خوشایند و مطلوب برای افراد به ارمغان آورد. از نکات مهم و اساسی در زمان خرید انواع زغال، توجه به کیفیت و مرغوبیت این محصول است که متضمن تشخیص صحیح آن است .

چه زغالی خوب است؟

علی الرغم اینکه این محصول از کیفیت های مختلف برخوردار است در صورتی که از مراکز فروش معتبر تهیه و خریداری شود باید برخی ویژگی ها را دارا باشد. برجسته ترین ویژگیهای زغال خوب و مرغوب عبارتند از:

ظاهر آن براق باشد:

اولین فاکتور که در زمان خرید انواع زغال خوب و مرغوب به آن توجه می شود ظاهری براق و درخشان است که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است .

سفت باشد:

یکی از نشانه های بارز و برجسته انواع زغال خوب و با کیفیت این است که سفت باشد و به آسانی خرد نشود. این سفت بودن بدین معناست که دیرتر سوخته و دیرتر نیز خاکستر شود.

معرفی انواع زغال و شرکت تولید دستگاه و کوره زغال ساز

زود اشتعال باشد:

از نشانه های انواع زغال خوب این است که به سرعت مشتعل شود. به طور کلی، به هر اندازه که زغال به خوبی اتش بگیرد و بسوزد به همان اندازه حرارت آتش بیشتر می شود.

دود آن اندک باشد:

از نشانه های انواع زغال مرغوب این است که دود آن اندک باشد و به هنگام سوختن بویی نداشته باشد. گاهی اوقات برخی زغال ها که دارای بو هستند بر روی عطر و طعم قلیان و غذا تاثیر گذاشته و از کیفیت آنها می کاهند.

فاقد جرقه باشد:

چنانچه زغال، خوب و با کیفیت باشد باید فاقد جرقه باشد. زغال هایی که دارای جرقه است به اطراف پاشیده و ممکن است منجر به سوختن لباس و بدن فرد شود. در پاره ای از اوقات که در اطراف اینگونه زغال ها گیاه خشک یافت شود امکان آتش سوزی نیز وجود دارد.

خاکستر ان اندک باشد:

از دیگر ویژگی های انواع زغال خوب و مرغوب این است که خاکستر آنها اندک باشد.

نکات نهایی پیرامون انواع زغال:

با تکیه بر مطالب فوق دریافتیم زغال چیست و زغال خوب از چه فواید و مزایایی برخوردار است. اینکه فرد بداند زغال خوب چه شاخصه هایی دارد خرید آن را اسان و امکان پذیر می کند.

شایان ذکر است بدانید با آگاهی از اطلاعات و جزئیات پیرامون تشخیص انواع زغال، ابتدا کاربرد زغال را در نظر گرفته و سپس آن را متناسب با نیاز خود مورد استفاده قرار می دهید.

چرا کوره سازان پاسارگاد انتخاب کنید؟

در سال ۱۳۸۳ سر آغاز کار و از ابتدای راه در تئوری و ذهنیت به نظرساده می آمد .چهار چوبی فلزی ساخته میشود و گرمایی می آید و می رود تا چوب به صورت غیر مستقیم تبدیل به زغال یا همان کربن گردد و بعد از سیاه شدن چوب بسته بندی و فروش صورت میگیرد.

کار شروع شد و تست و آزمون و خطا پشت سرهم . هرچه کار جلوتر میرفت ، هر اتفاقی که رخ میداد ، با ذهنیت های ابتدایی ما برابری نمیکرد و تازه متوجه شدیم که کوره صنعتی زغال فقط چهارچوب درست کردن نیست و نیاز به تخصص و کار آزمودگی بسیار دارد.

کوره سازان پاسارگاد منطقه امن خرید با بیش از ۹۸% رضایتمندی برای مشتریان عزیز محسوب میگردد.

کارخانه فاز ۱ : مازندران، قائم‌شهر کارخانه فاز ۲ : مازندران ، ساری دفتر فروش تهران شعبه ۱ : بلوار میرداماد دفتر فروش تهران شعبه ۲ : خیابان جردن

آدرس ایمیل : koorehsazanpasargad@gmail.com

ادرس سایت: www.koorehsazanpasargad.com

تلفن تماس : 02128426559

مدیریت فنی و مهندسی : 09121065401

مدیریت فروش : 09127541204

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند