بررسی نوسان قیمت کالا‌های اساسی طی یک سال + جدول


بررسی نوسان قیمت کالا‌های اساسی طی یک سال + جدول

بررسی قیمت کالا‌های اساسی مانند برنج، گوشت قرمز، شکر و مرغ نشان می‌دهد که قیمت این کالا در دی ماه 1399 نسبت به دی ماه 1398 بین 31 تا 129 درصد افزایش یافته است.

گروه بازرگانی بازارنیوز؛ قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی باسماتی درجه یک با ۱۲۳ درصد افزایش از ۱۰۹۱۶۶ ریال در دی ماه ۱۳۹۸ به ۲۴۳۹۶۳ ریال در دی ماه ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی نیز در دی ۱۳۹۹ نسبت به دی ۱۳۹۸ با ۱۲۹ درصد افزایش از ۷۶۵۶۶ ریال به ۱۷۵۶۲۹ ریال افزایش یافته است.

براساس این گزارش قیمت هر کیلوگرم برنج طارم اعلا دی ۱۳۹۹ نسبت به دی ۱۳۹۸ نیز ۴۷ درصد افزایش داشته و از ۲۲۸۹۳۶ ریال در دی ۹۸ به ۳۳۷۰۳۵ ریالی در دی ۱۳۹۹ رسید.

قیمت هر کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک نیز طی مدت یاد شده ۴۵ درصد افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم شکر سفید نیز ۴۷ درصد افزایش یافته و از ۵۲۱۳۴ ریال در دی ۱۳۹۸ به ۸۷۶۲۰ ریال در دی ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

این گزارش می‌افزاید: قیمت هر بسته شکر ۹۰۰ گرمی نیز در مدت یاد شده ۵۴ درصد افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله نیز در دی ماه ۱۳۹۹ نسبت به دی ماه ۱۳۹۸ به میزان ۳۱ درصد افزایش و از هر کیلوگرم ۷۴۰۶۸۹ ریال به ۹۷۲۹۵۶ ریال رسیده است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۲۷ درصد افزایش یافته و از ۸۷۲۵۸۲ ریال در دی ۹۸ به ۱۱۰۷۸۶۸ ریال در دی ماه ۹۹ افزایش یافته است.

قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه نیز در دی ماه ۱۳۹۹ نسبت به دی ماه ۱۳۹۸ به میزان ۶۲ درصد افزایش یافته و از هر کیلوگرم ۱۲۶۳۰ ریال به ۲۰۴۹۰۳ ریال رسید.
بررسی نوسان قیمت کالا‌های اساسی طی یک سال + جدول
فارس/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق