196 صنف متخلف از شرایط کرونایی در گناوه تعطیل شدند


196 صنف متخلف از شرایط کرونایی در گناوه تعطیل شدند

گناوه - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 196 واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعطیل و مهروموم شدند.

عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این شبکه از زمان اولیه همه‌گیری کرونا در کشور بیش از ۱۴ هزار بازدید از صنوف مختلف شهرستان انجام دادند که برخی از آنها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، تذکر، اخطاریه کتبی و جریمه نقدی شدند.

وی گفت: در این مدت یکهزار و ۳۷۶ اخطاریه بهداشتی برای صنوف متخلف صادر شد که از این شمار ۵۴۳ صنف، نسبت به اخطاریه‌های صادره بی‌توجه بودند و به مقام‌های قضایی و تعزیرات حکومتی برای اعمال جریمه و یا تعطیلی محل کسب معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه افزود: کافه و قهوه‌خانه، نانوایی‌ها، رستوران و بیرون بر، سوپر مارکت و انواع فست فود و قلیان فروشی از عمده صنوف متخلف در این مدت بودند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف، با سامانه ۱۹۰ همراه با ذکر نوع تخلف و آدرس دقیق محل مربوطه تماس بگیرند و به بهداشت محیط این شبکه اطلاع دهند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج