رایزنی برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد ادامه دارد


رایزنی برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد ادامه دارد

یزد- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: بعد از قبول استعفای وحید مظاهری سرمربی، رایزنی ها برای انتخاب جانشین او در باشگاه آغاز شد که در صورت مشخص شدن نتیجه گفت و گو ها این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمود انصاری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا انتخاب سرمربی جدید، محمد حسین جعفری هدایت تیم را با سایر اعضای کادرفنی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: تیم شهید قندی بدون وقفه طبق برنامه با همکاری بازیکنان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تمرین های خود را انجام می‌دهد .

مظاهری به علت کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های لیگ امسال استعفای خود را تسلیم مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی کرد که با آن موافقت شد.

این تیم تا پایان هفته هشم لیگ دسته ۲ کشور با هفت امتیاز در رده دوازدهم گروه ۲ قرار دارد و در هفته نهم در روز پنجشنبه هفته جاری در قزوین به مصاف شمس‌آذر این استان می‌رود.

تیم شهید قندی در آخرین دیدار خانگی در روز جمعه ۲۴ بهمن‌ماه جاری در استادیوم شهید نصیری با تیم اترک بجنورد خراسان شمالی به نتیجه مساوی ۲ بر۲ دست یافت .

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران ، امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها با حضور ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته