مراجعه روزانه 100 زنجانی برای صدور مجوز تردد


مراجعه روزانه 100 زنجانی برای صدور مجوز تردد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: یکی از مشکلات موجود در پلیس راهور استان؛ صدور مجوز تردد است که روزانه 100 نفر برای این امر مراجعه می‌کنند و صنعت‌کاران نیز تقاضای صدور مجوز دارند.

سرهنگ عباس مظفری پیش از ظهر امروز (۲۶ بهمن‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با محدودیت‌های کرونایی تردد در استان زنجان، اظهار کرد: سه کد جریمه برای محدودیت‌های تردد کرونا اعم از کد ۲۱۷۷ یک میلیون تومان، کد ۲۱۸۱ پانصد هزار تومان و کد ۲۱۸۲ دویست هزار تومان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در بهمن‌ماه امسال دو کد ۲۱۷۷ و ۲۱۸۱ را با توجه به وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها از لحاظ شیوع بیماری کرونا در استان نداشتیم، افزود: در حال حاضر محدودیت تردد شبانه (کد ۲۱۸۲) از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد شده است که از طریق دوربین شهری، ۲۴۴۶ فقره اعمال قانون داشتیم.

این مسئول با بیان اینکه ۲۲۵۲ فقره دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های تردد شبانه در استان زنجان از طریق دوربین سطح شهر اعمال قانون شدند، تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۸ فقره دستگاه خودرو نیز توسط عوامل دستی، اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه طبق دست‌افزار تهیه شده برای پلیس، پیامک اعمال قانون بلافاصله به متخلف ارسال می‌شود، مگر اینکه شماره موبایل فرد در سیستم ثبت نشده باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود در پلیس راهور استان، صدور مجوز تردد است که روزانه ۱۰۰ نفر برای این امر مراجعه می‌کنند و صنعت‌کاران نیز تقاضای صدور مجوز دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟