جهاد دانشگاهی اقدامات ارزشمندی در حوزه دانش‌بنیان انجام داده است


جهاد دانشگاهی اقدامات ارزشمندی در حوزه دانش‌بنیان انجام داده است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جهاد دانشگاهی اقدامات ارزشمندی در حوزه فعالیت های دانش بنیان انجام داده است و قعالیت مرکز رویان آن با دنیا برابری می کند.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رؤسای جهاد دانشگاهی لرستان افزود: جهاد دانشگاهی به لحاظ علمی کارهایی در مرکز رویان انجام داده است که با دنیا برابری می‌کند.

وی بیان کرد: تعلیم و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در قشر جوان، تولید مواد کمک آموزشی، پیگیری طرح‌های تحقیقاتی، صنعتی و نیمه صنعتی، ارائه خدمات علمی و فناوری و مورد نیاز جامعه، مشارکت در ایجاد زمینه‌های مناسب برای اشتغال دانش آموختگان و حمایت از آنها برای ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی براساس نیازهای تخصصی جامعه از جمله ماموریت‌های جهاد دانشگاهی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جهاد دانشگاهی، جهد، تلاش و کوشش داشته و برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در زمینه‌های بسیار زیادی پیشگام بوده است.

ثمینی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با وجود افراد خدوم، متدین، توانمند، جهادی و نخبه توانست باورغلط غرب بر ذهن جوانان کشور را مبنی بر اینکه ایران نمیتواند تولید علم کند از اذهان جوانان پاک کرد.

وی با بیان اینکه لرستان باوجود مردم فهیم، مهربان، غیور و دوست داشتنی، کمتر توسعه یافته است، افزود: با این وجود جهاد دانشگاهی این استان نسبت به انجام کارهای تحقیقاتی، فعالیت‌های آموزشی و ایجاد مرکز درمان ناباروری اقدام کرده است و مدیریت ارشد استان نیز از این مرکز حمایت می کند.

ثمینی تاکید کرد: چنانچه جهاد دانشگاهی کشور، لرستان را در راستای توسعه کاری بیش از پیش حمایت می کرد تلاش‌های این مجموعه برای مردم استان ملموس‌تر می‌شد.

وی همچنین گفت: با ایجاد مرکز درمان ناباروری در لرستان، افرادی از استان های همجوار به این مرکز مراجعه می ‌کنند.

در این جلسه با تقدیر از زحمات سیدعلی نادر دهقانی، امین سلاحورزی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان معرفی و منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم