چهار نمایش سهم همدان در رویداد «خیابان تئاتر ایران»


چهار نمایش سهم همدان در رویداد «خیابان تئاتر ایران»

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از پذیرفته شدن چهار اثر از هنرمندان این دیار در رویداد «خیابان تئاتر ایران» خبر داد و گفت: این نمایشها توسط هیات انتخاب ارزیابی و برگزیده شده‌اند.

"احمدرضا احسانی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «کبوتر آرزوها» نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی سیدمهرداد کاوسی حسینی از همدان و «وقتی که هفت سالم بود» به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاک‌کار از ملایر در بخش بخش کودک و نوجوان معرفی شده است.

وی گفت: ۲ نمایش به نامهای «کالبد شکافی یک اتفاق» اثر مهدی حبیبی از ملایر و «نگهبان آب» نوشته آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی از ملایر نیز به بخش آزاد این رویداد راه یافته اند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، آثار راه‌یافته به این رویداد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حداقل پنج اجرا در محل تولید اثر خواهند داشت.

رویداد «خیابان تئاتر ایران» در پی برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به شکل مرسوم در سال جاری به جهت تبعات شیوع ویروس کرونا، با رویکرد استمرار ارتباط شهروندان با تئاتر و به ویژه نمایش‌های خارج از صحنه‌های مرسوم، برگزار می‌شود.

۱۸۳ اثر از ۲۰ استان کشور با پیشگامی استان‌های کردستان و اصفهان هر کدام با ۲۲ اثر متقاضی حضور در برنامه «خیابان تئاتر ایران» بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !