کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت


کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک نفر در شبانه روز گذشته در شهرستان هرسین در اثر ابتلا قطعی به کرونا فوت کرد و مجموع جان‌باختگان به هزار و 472 نفر رسید.

مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار، از بستری‌ شدن ۳۸ نفر در شبانه روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۱۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.
وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی استان کرمانشاه ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین چهار بیمار بستری و ۱۵ بیمار سرپایی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.
رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اعلام کرد: هم‌اکنون ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند که نسبت به هفته گذشته ۲ برابر شده است.

محمدی افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند.
به گفته وی، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !