دلیل نامزد نشدن «هوتن شکیبا» در جشنواره فجر 39 از زبان داور جشنواره


دلیل نامزد نشدن «هوتن شکیبا» در جشنواره فجر 39 از زبان داور جشنواره

سید جمال ساداتیان داور سی و نهمین جشنواره فجر با حضور در دو برنامه رادیویی و تلویزیونی به ابهام‌های داوری جشنواره پاسخ داده است.

​این تهیه‌کننده سینما در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر درباره بخش بازیگری گفت: در مورد رضا عطاران باید بگویم که او اغلب در فیلم‌های کمیک به چشم آمده و این بار، در کاری جدی حضور داشت و از پس نقش خود برآمده بود.

ساداتیان درباره نامزد نشدن هوتن شکیبا که بازی‌اش در دو فیلم « ابلق » و «تی‌تی» مورد توجه قرار گرفت، توضیح داد: اگر می‌خواستیم بازیگرانی مانند هوتن شکیبا را نامزد کنیم، باید دیگران را حذف می‌کردیم. اما جا نداشتیم بیش از این تعداد معرفی کنیم.

ساداتیان ادامه داد: آرای خانم پسیانی و خانم افشار برای سیمرغ برابر بود. خانم پسیانی در « یدو » بیشتر از سنش یک نقش بومی جنوبی را بازی کرده و رای‌ها در این بخش خیلی نزدیک و تصمیم‌گیری بسیار سخت بود. هر دو هفت رأی داشتند و هرکدام را حذف می‌کردیم خیلی اجحاف بود و بر اساس آیین‌نامه هم نشد به هر دو سیمرغ بدهیم.

او همچنین در برنامه سینمامعیار رادیو گفتگو از فشار به هیات داوری انتقاد کرد: برای دو فیلم بخش مسابقه خیلی هجمه بود که آنها را مطرح کنند که بیشتر دیده بشوند و حتی حس کردیم با فضاسازی‌هایی‌ که می‌کنند، می‌خواهند هیات داوران را تحت تاثیر قرار بدهند که آنها را نادیده نگیرند. یکی از این دو فیلم «ابلق» بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !