خوردن چه تعداد تخم مرغ در هفته شما را خواهد کشت؟


شاید این جمله شنیده باشید که مصرف زیاد تخم مرغ در روز و یا هفته می تواند باعث آسیب و از کار افتادن کبد شود. این جمله شایعه نیست ممکن است خوردن زیاد تخم مرغ باعث از کار افتادن کبد شما نشود اما کلسترول بالا موجود در تخم مرغ می تواند به کبد شما آسیب بزند و علاوه بر تاثیر بسزایی که بر روی سلامت کبد دارد می تواند موجب ابتلا به بیماری ها و حتی مرگ...

خوردن چه تعداد تخم مرغ در هفته شما را خواهد کشت؟


شاید این جمله شنیده باشید که مصرف زیاد تخم مرغ در روز و یا هفته می تواند باعث آسیب و از کار افتادن کبد شود. این جمله شایعه نیست ممکن است خوردن زیاد تخم مرغ باعث از کار افتادن کبد شما نشود اما کلسترول بالا موجود در تخم مرغ می تواند به کبد شما آسیب بزند و علاوه بر تاثیر بسزایی که بر روی سلامت کبد دارد می تواند موجب ابتلا به بیماری ها و حتی مرگ افراد شود. اما چه میزان مصرف تخم مرغ در روز مناسب است؟

مطالعه‌ای تازه نشان داده است، که زیاده‌روی در مصرف هفتگی تخم‌مرغ می‌تواند باعث مرگ زودرس افراد شود. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، که خوردن فقط ۳ عدد تخم‌مرغ در هفته می‌تواند خطر مرگ را در جوانان افزایش دهد.خوردن چه تعداد تخم مرغ در هفته شما را خواهد کشت؟

کارشناسان در این مطالعه هشدار دادند، که زرده تخم‌مرغ سرشار از کلسترول و چربی است که می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان، حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد. این تحقیق همچنین نشان داد، که دوست‌داران مرغ هم در معرض شدید بیماری‌های دیگر از جمله بیماری‌های تنفسی، آلزایمر و دیابت هستند.

البته باید در نظر داشت افرادی که از یک رژیم لاغری پیروی می کنند و طبق دستور پزشک مجاز به خوردن تخم مرغ بیشتری هستند تا زمانی که به رژیم خود تحت نظر پزشک تغذیه ادامه دهند مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد زیرا می توان گفت که رژیم آن ها متناسب با ورودی ها مورد نیاز بدن تنظیم شده است.

خوردن چه تعداد تخم مرغ در هفته شما را خواهد کشت؟

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

اقدام عجیب سخنگوی کاخ سفید در رابطه با اسرائیل و سعودی! | 4.7 هزار قیمت مسکن در گران‌ترین و ارزانترین منطقه تهران اعلام شد | 3.4 هزار جذاب ترین مرد های جهان که هرکسی آرزوی ازدواج با آنها را دارد | 83.9 هزار قیمت خودرو گران شد/صعود دلار رکود دوباره در بازار را رقم زد | 7.3 هزار قیمت انواع ال نود در بازار 25 بهمن 99 | 11.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس