اجاره باغ ویلا در شهریار بعد از کرونا و رفع محدودیت ها با لوکس ویلا


اجاره باغ ویلا در شهریار بعد از کرونا و رفع محدودیت ها با لوکس ویلا

شهریار شهرستانی در جنوب غربی تهران است که به لطف باغ های بزرگ و جذاب، باغ ویلاهای دلنشین و جاذبه های تاریخی باارزش، در دوران قبل از کرونا در میان توریستی ترین شهرستان های تهران به شمار می رفت. امروزه اما به لطف محدودیت ها و حضور ویروس کرونا همه جای کشور، دیگر هیچ گردشگری به این منطقه سفر نمی کند تا هرچه زودتر از کرونا و بلاهایی که به وجود می...

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوکس ویلا، اگر شهریار منطقه ای است که می خواهید بعد از رفع محدودیت ها و کرونا به آنجا سفر کنید، با لوکس ویلا در ادامه مطلب همراه باشید.

اجاره ویلا در شهریار و معرفی انواع ویلاها در این شهرستان

برای اقامت و اجاره ویلا در شهریار برای سپری کردن اوقات فراغت، روزهای آخر هفته و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه بعد از پایان کرونا، گردشگران می توانند در میان تنوعی از ویلاها متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین را انتخاب کنند. همواره اکثر گردشگرانی که قبل از کرونا به شهریار سفر می کردند به سراغ ویلاهای استخردار می رفتند چرا که تنوع این دسته از اقامتگاه ها بالا بوده و همچنین هزینه بسیار مناسبی هم برای اجاره ویلا استخردار در شهریار پرداخت می کردند.

اگر هم می خواهید هزینه به مراتب کمتری جهت اقامت پرداخت کنید، اجاره سوئیت در شهریار می توان گزینه ای به صرفه باشد و می توانید میان تعداد قابل توجهی از انواع سوئیت های تک خواب، دو خواب، باغ سوئیت و غیره، بهترین را انتخاب کنید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر، اجاره روزانه خانه در شهریار را انتخاب کرده و از امکانات بیشتری هم برخوردار شوید و در آخر هم همواره در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه ویلا در شهریار، طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه به لطف کاهش تقاضا، در پایین ترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه افزایش خواهد یافت.

اجاره باغ ویلا در شهریار بعد از کرونا و رفع محدودیت ها با لوکس ویلا

اجاره باغ ویلا در شهریار برای مراسم

شهریار تنوع بسیار بالایی از انواع باغ ویلاها را در خود جای داده و پیش از کرونا، تهرانی نشین ها برای کاهش هزینه های مراسم، به سراغ اجاره باغ ویلا در شهریار می رفتند. با هر بودجه ای جهت برگزاری مراسم و جشن های مختلف در شهریار می توانید بهترین باغ ویلا را پیدا کنید اما در نظر داشته باشید بنا به دلایلی از جمله شرایط و موقعیت باغ ویلا و همچنین تصمیم مالک، تنها در زمان مشخصی از روز امکان برگزاری جشن وجود دارد.

اجاره باغ ویلا در شهریار بعد از کرونا و رفع محدودیت ها با لوکس ویلا

معرفی شهریار و نگاهی به جاذبه های دیدنی این شهر

شاید برایتان جالب باشد شهریار با نزدیک به ۸۰۰هزار نفر جمعیت، دوازدهمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می رود. شهریار در گذشته علیشاه عوض نام داشته و یکی از مهم ترین شهرهای تهران به شمار می رفت و امروزه هم این شهر مملو از باغ های میوه و بخصوص مرکبات می باشد که به لطف این موضوع، بخش قابل توجهی از میوه های شهریار صادر می شوند.

شهریار منطقه ای صنعتی نیز به حساب می آید و صدها کارگاه در این منطقه وجود دارد که انواع صنایع دستی جذاب و بی نظیری را تولید و صادر می کنند. به لطف این موضوع، در شهریار نمایشگاه بزرگ صنایع دستی افتتاح شده و در چند سال اخیر به یکی از توریستی ترین جاذبه های دیدنی شهریار تبدیل شده است.

شهریار یکی از قدیمی ترین شهرهای تهران و ایران به شمار می رود و گفته می شود قدمت این شهر به بیش از ۷هزار سال پیش برمی گردد. در جنوب شهریار، تپه های باستانی مختلفی وجود دارد که با کاوش و پیدا کردن ظروف سفالی تاریخی، پیش بینی شده قدمت سکونت در این منطقه به بیش از ۷هزار سال پیش برمی گردد. این تپه های تاریخی شامل تپه فردوس، قره تپه و تپه جوقین هستند که بازدید از آن ها برای لحظاتی دوری از شلوغی و آلودگی شهر بعد از کرونا، همواره پیشنهاد می شود.

اما معروف ترین جاذبه تاریخی شهریار، تخت رستم است که نه تنها به عنوان مهم ترین اثر تاریخی در این منطقه به حساب می آید، بلکه در میان پربازدیدترین جاذبه های گردشگری شهر نیز قرار دارد. برای بازدید از تخت رستم شهریار می بایست به کوه تخت رستم در غرب شهریار مراجعه کنید تا در ارتفاع ۱۳۱۸ متری، به این بنای تاریخی برسید. شاید برایتان جالب باشد بدانید تخت رستم در زمان ساسانیان، یکی از بزرگترین و مهم ترین آتشکده ها بود و امروزه نیز در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد.

در آخر اگر منتظر هستید تا محدودیت ها برکنار شده و کرونا نیز شکست بخورد تا با اجاره ویلا شهریار، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنید، همواره می توانید با کارشناسان لوکس ویلا در تماس باشید تا برای رزرو ویلا در شهریار، با هر بودجه و سلیقه ای بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»