درخشش ادامه دار ستاره پرسپولیس ؛ عالیشاه باز هم پاس گل داد


درخشش ادامه دار ستاره پرسپولیس ؛ عالیشاه باز هم پاس گل داد

در بازی امروز تیم های پیکان و پرسپولیس ، امید عالیشاه در مثل بازی قبلی پاس گل داد و جواب اعتماد دوباره یحیی گل محمدی را داد . نوشته درخشش ادامه دار ستاره پرسپولیس ؛ عالیشاه باز هم پاس گل داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش ادامه دار ستاره پرسپولیس ؛ عالیشاه باز هم پاس گل داد

پاس گل دوباره امید عالیشاه برای پرسپولیس در بازی با پیکان
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۶
درخشش ادامه دار ستاره پرسپولیس ؛ عالیشاه باز هم پاس گل داد

در بازی امروز تیم های پیکان و پرسپولیس ، امید عالیشاه در مثل بازی قبلی پاس گل داد و جواب اعتماد دوباره یحیی گل محمدی را داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه ، کاپیتان دوم پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی مدتی از ترکیب اصلی دور بود، طی دو دیدار اخیر بار دیگر شانس حضور در جمع ۱۱ نفره را به دست آوره است.

عالیشاه که در این فصل یک گل به نام خود در جدال با ذوب آهن کرده بود، بعد از چند هفته نیمکت نشینی در جدال با مس رفسنجان به ترکیب اصلی بازگشت و توانست روی ارسال خود سیدجلال حسینی را صاحب موقعیت گلزنی و در نهایت سه امتیاز بازی کند.

شماره ۲ سرخپوشان که اکنون به عنوان یکی از مهاجمان این تیم در ترکیب حاضر شده است، در دیدار برابر پیکان نیز روی نفوذی فوق العاده و ارسالی دقیق برای احمد نوراللهی، این بازیکن را در آستانه دروازه خالی از محمد دریس قرار داد تا نوراللهی آسان ترین کار ممکن را برای گشودن دروازه پیش رو داشته باشد و گل اول بازی را به نام خود کرد.

امید عالیشاه اکنون با دو پاس گل یکی از برترین پاسورها در جمع شاگردان یحیی گل محمدی محسوب می‌شود و باید دید در پست جدید شانس گلزنی هم برای خود شکل می دهد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس