مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در شیراز راه‌اندازی شد


مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در شیراز راه‌اندازی شد

شیراز-ایرنا- مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا فارس برای پاسخگویی به اهالی این استان به صورت شبانه روزی در شیراز آغاز به کار کرد.

رییس پلیس فتا استان فارس، یکشنبه در آیین افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا، گفت: این مرکز با هدف توسعه هم‌افزایی، پاسخگویی سریع و در دسترس بودن پلیس فتا برای مردم، در شیراز تجهیز و راه‌اندازی شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی افزود: از این پس اهالی استان فارس می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

وی، با اشاره به اینکه شماره تلفن ثابت (۰۹۶۳۸۰) برای دسترسی مردم به مرکز فوریت‌های سایبری برای کاربران داخل استان فارس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان خواهد بود، افزود: علاوه بر شماره تلفن یاد شده، مردم می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir از خدمات مرکز فوریت‌های سایبری بهره‌مند شوند.

سلیمانی، با تاکید بر لزوم حفظ سرمایه‌های معنوی و مادی شهروندان در فضای سایبری، پیشگیری را مقدم بر پیگری دانست و اظهار داشت: مهمترین مولفه در استفاده از فضای مجازی، امنیت است و در این حوزه افزایش آگاهی و حفظ حریم خصوصی توسط کاربران، نقش به سزایی در پیشگیری از جرایم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معبد در میان ابرها و قدیمی ترین شهر آسمان خراش ها در جهان: تصاویر اماکن تاریخی در کشور...