پیروانی: امتیازات را جمع می‌کنیم تا به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم


پیروانی: امتیازات را جمع می‌کنیم تا به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امتیازات را جمع‌آوری می‌کنیم تا به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: امتیازات را جمع می‌کنیم تا به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم.

وی در مورد حضور مدیران پرسپولیس در رختکن پس از پایان بازی تصریح کرد: از بازیکنان تشکر کردند و ما هم ممنون هستیم که آمدند. همه دست به دست هم می‌دهیم تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه مدیران چه قولی بابت پرداخت مطالبات اعضای تیم دادند، گفت: اینها مسائل درون خانوادگی است.

پیروانی در واکنش به اظهارات مسئولان گل‌گهر سیرجان که گفته‌اند گادوین منشا، مهاجم این تیم را به دلیل در پیش بودن بازی با پرسپولیس محروم کردند، گفت: لطفا سؤال بعدی را بپرسید.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین سال پیاپی خاطرنشان کرد: حفظ قهرمانی از قهرمان شدن سخت‌تر است. تیم خوب و کادر فنی خوبی داریم و همه زحمت می‌کشند که به قهرمانی دست پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: بحث فنی است و کادر فنی باید در این رابطه و لیست پاسخ بدهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...