تارتار: پرسپولیس روی تک موقعیت گل زد/ داور تحت تاثیر حریف بود


تارتار: پرسپولیس روی تک موقعیت گل زد/ داور تحت تاثیر حریف بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس در دیدار امروز در تک موقعیت به گل رسید و ما غلفت کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست یک - صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: ز کسانی که پیامک دادند یا در صفحات مجازی به خاطر از دست دادن مادر همسرم تسلیت گفتند، تشکر می‌کنم و به فیروز کریمی نیز تسلیت می‌گویم. پرسپولیس در تک موقعیت به گل رسید و ما غلفت کردیم. یکی دو موقعیت داشتیم که سیدجلال با این سن و سال یکی از آنها را خنثی کرد. حسین بازیکنی خوب و باکیفیت است.

وی افزود: بازیکنان ما خوب عمل کردند و بازی پایاپای بود. در نیمه اول مالکیت در اختیار پرسپولیس بود، اما موقعیتی نداشتند. موقعیت‌های ما بهتر از پرسپولیس بود، اما بازی را واگذار کردیم. در بیشتر خطوط و حتی دروازه نیاز به تقویت داریم. برای پرسپولیس هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم، تیمی که با کیفیت است.

سرمربی پیکان در خصوص وضعیت داوری و پرتاب‌های اوت محمد نادری گفت: اگر بازی را دیده باشید، تاکتیک‌های دیگر را هم دیده‌اید. در نیم فصل اول روی دو پرتاب اوت گل زدیم. داور بازی اما، تحت تأثیر نام حریف بود و هر توپی که می‌خواست ایجاد خطر کند، با صدای بازیکنان حریف سوت می‌زد. امیدوارم این سوت‌ها درست بوده باشد. یک صحنه هم مشکوک به پنالتی بود و امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. عادل یکی از داوران خوب کشورمان است.

تارتار در خصوص اینکه منظورش از احساس خطر شاید تعبیر دیگری داشته باشد، گفت: منظورم این بود که هر زمان روی دروازه حریف احساس خطر می‌شد، با صدای بازیکنان پرسپولیس سوت می‌زد. با این حال عادل یکی از داوران با کیفیت لیگ است و امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟