قدیمی ترین نقاشی دنیا با قدمت 45000هزار سال پیدا شد


باستان شناسن نقاشی 3 خوک را که قدمت 45000 هزار سال دارند را در غاری در یکی از جزایر اندونزی پیدا کرده اند. با پیدا شدن این نقاشی ها این فرضیه که هنر در اروپا پدید آمده است زیر سوال می رود و توجه باستان شناسان را به قاره دیگری جلب می کند. چندی پیش نقاشی دیگر نیز در آفریقا پیدا شده است که قدمت بیشتری از این نقاشی دارد اما از نظر هنری و طراحی...

قدیمی ترین نقاشی دنیا با قدمت 45000هزار سال پیدا شد

باستان شناسن نقاشی 3 خوک را که قدمت 45000 هزار سال دارند را در غاری در یکی از جزایر اندونزی پیدا کرده اند. با پیدا شدن این نقاشی ها این فرضیه که هنر در اروپا پدید آمده است زیر سوال می رود و توجه باستان شناسان را به قاره دیگری جلب می کند. چندی پیش نقاشی دیگر نیز در آفریقا پیدا شده است که قدمت بیشتری از این نقاشی دارد اما از نظر هنری و طراحی فیگوراتیو این نقاشی، قدیمی ترین نقاشی دنیا است.

قدیمی ترین نقاشی دنیا با قدمت 45000هزار سال پیدا شد

این نقاشی در اعماق غاری دارد که در جزیره سولاوسی اندونزی است و نقاشی های قدیمی دیگری نیز در این غار کشف شده است. در این نقاشی دو خوک درحال جنگیدن هستند که تصویرشان به شدت آسیب دیده است و خوک سوم نیز که تصویر به نسبت سالم تری از آن باقی مانده است درحال تماشای جنگ دو خوک دیگر است.

قدیمی ترین نقاشی دنیا با قدمت 45000هزار سال پیدا شد

این خوک ها با اکر قرمز کشیده شده اند و جنگ حیوانات را به نمایش می گذارند که تا امروز قدیمی ترین اثر فیگوراتیو شناخته شده اند. در این نقاشی تصویر دو دست نیز دیده می شود که کمی بالا تر از نقاشی خوک ها قرار دارد که دارای قدمت کمتری هستند.

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

افسردگی دوران بارداری یک دروغ یا واقعیت؟ | 0.2 هزار قدیمی ترین نقاشی دنیا با قدمت 45000هزار سال پیدا شد | 0.2 هزار 6 دلیل اینکه چرا هنوز عشق زندگی تان را پیدا نکرده اید | 0.4 هزار خانم ها عاشق مردهایی با سن کم هستند یا سن بیشتر؟ | 1.3 هزار با این کار ضریب هوشی کودک خود را بالا ببرید و از او یک انیشتین بسازید | 2.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس