نرم افزار MetaHuman Creator ؛ ابزار جدید ساخت چهره انسان


نرم افزار MetaHuman Creator ؛ ابزار جدید ساخت چهره انسان

رسانه کلیک – کمپانی اپیک گیمز به تازگی از جدید ترین نرم افزار شبیه ساز انسان مبتنی بر مرورگر خود با نام MetaHuman Creator رونمایی کرده است. به تازگی شرکت اپیک گیمز از جدید ترین نرم افزار شبیه ساز انسان خود با نام MetaHuman Creator رونمایی کرده است که توانایی ساخت واقعی ترین چهره را […] نوشته نرم افزار MetaHuman Creator ؛ ابزار جدید ساخت چهره...

رسانه کلیک – کمپانی اپیک گیمز به تازگی از جدید ترین نرم افزار شبیه ساز انسان مبتنی بر مرورگر خود با نام MetaHuman Creator رونمایی کرده است.

به تازگی شرکت اپیک گیمز از جدید ترین نرم افزار شبیه ساز انسان خود با نام MetaHuman Creator رونمایی کرده است که توانایی ساخت واقعی ترین چهره را بصورت کامپیوتری برای کاربران فراهم کرده است.

از طریق این پلتفرم، کاربران می‌توانند چهره های واقع گرایانه ای از انسان بسازند و به آن حرکات واقعی بدن و انیمیشن های واقعی را اضافه کنند. این شرکت از ابزار جدید خود بصورت مجازی و در دو ویدئو یوتیوبی رونمایی کرد که در آن نمونه انسان های ساخته شده توسط این موتور به نمایش گذاشته شد. و به نظر می رسد “متاهیومن” اصطلاحی است که کمپانی برای توصیف این انسان های غیر واقعی به کار می برد.

به گفته اپیک گیمز؛ این ابزار برای ساخت انسان های غیر واقعی استفاده شده و همراه با تکنیک های مدرن ضبط حرکت و انیمیشن برای ایجاد حرکات واقعی و صحنه های واقعی انسانی ساخته شده که برای بازی های ویدئویی، فیلم، تلویزیون و سایر مباحث قابل استفاده است. به گفته این شرکت؛ این انسان های واقع گرایانه می توانند در عرض چند دقیقه ساخته شوند و به مدل های مو و لباس های منحصر به فردی مجهز شوند. سپس برای پاسخگویی به نیاز های تولید، می توان آنها را بطور کامل شخصی سازی کرد. اپیک گیمز افزود؛ این “انسانها” را می توان در هر زمان ساخت یا آنهارا دستکاری کرد.

یکی از سخت ترین کار های تولید محتوای سه بعدی، ساخت چهره واقع گرایانه انسان بصورت دیجیتالی بوده است. حتی با تجربه ترین هنرمندان نیز برای ساخت فقط یک شخصیت مجازی، به زمان، تلاش و تجهیزات زیادی نیاز دارند.

ولادیمیر مستیلوویچ، معاون ریاست این شرکت در فناوری انسان های دیجیتال، در بیانیه ای اعلام کرد: “پس از دهه ها تحقیق و توسعه، و به لطف آوردن شرکت هایی مانند 3Lateral ،Cubic Motion و Quixel به خانواده اپیک گیمز، موانع ساخت چهره های طبیعی انسان از بین رفته است و ما از معرفی این ابزار بسیار هیجان زده هستیم.”

به نظر می رسد که این نرم افزار تحت وب به عنوان نوعی ابزار ایجاد شخصیت بازی های ویدئویی فوق العاده، قادر به ساخت افراد تکان دهنده واقع گرایانه ای است که به راحتی می توانند مثل بازیگران یک فیلم در بازی ها حضور پیدا کنند.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی شرکت مورد بحث این ابزار را برای استفاده کاربران منتشر کند. اما علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت و ثبت نام در آن، از آخرین اخبار مربوط به این نرم افزار جدید آگاهی پیدا کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی