لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران


لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران

محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند، البته قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با رقبای چینی کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات موجب شده تا خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند. گوشی‌های سامسونگ تا چند سال پیش طرفداران محدودی میان مخاطبان گوشی‌های میان‌رده...

محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند، البته قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با رقبای چینی کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات موجب شده تا خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند.

گوشی‌های سامسونگ تا چند سال پیش طرفداران محدودی میان مخاطبان گوشی‌های میان‌رده داشتند و عمده خریداران سامسونگ، به دنبال مدل‌های پرچمدار و گران قیمت سری گلکسی S بودند.

اما شرکت سامسونگ چند سال پیش با تغییر رویه، سری گلکسی J و گلکسی A را به خط تولید کارخانه‌های خود اضافه کرد و این مدل‌های مقرون‌به‌صرفه را وارد بازار کرد. البته گوشی ‌های سامسونگ سری J به مقدار لازم موفق نبودند و به همین دلیل سرمایه گذاری سامسونگ بر روی سری گلکسی A ادامه پیدا کرد.

سری گلکسی A با طراحی بهبود یافته و قطعات سخت افزاری قابل قبول از همان ابتدا مورد توجه خریداران قرار گرفت. مناسب بودن قیمت گوشی های سامسونگ سری A نیز از مهمترین دلایل محبوبیت این سری شد. سامسونگ در ادامه طی سال‌های 2016 و 2017 نسل دوم و سوم سری گلکسی A را نیز تولید کرد و حالا نسل پنجم و ششم سری گلکسی A در سال 2019 و 2020 وارد بازار شده است.

در سری گلکسی A مدل‌های عدد فرد (مانند گلکسی A10، A30 و A50) به دلیل متناسب بودن قیمت و امکانات، طرفداران بیشتری دارند. از آغاز سال 2020 سری جدید گوشی های سامسونگ گلکسی A نیز وارد بازار شدند که از مدل‌های محبوب میان آن‌ها می‌توان سامسونگ گلکسی A01، A11، A31 و A51 را نام برد.

اما در کنار سری گلکسی A، مشهورترین تولیدات سامسونگ با نام سری گلکسی S تولید می‌شود. سامسونگ در سال 2010 اولین مدل این مجموعه را با نام گلکسی S وارد بازار کرد. در سال 2011 گلکسی S2 همراه با اولین مدل گلکسی نوت معرفی شدند. بعد از آن به طور سالیانه مدل‌های بعدی گلکسی S و گلکسی نوت به بازار آمدند.

امسال نیز گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 به عنوان پرجمداران اصلی گوشی‌ های سامسونگ وارد بازار شده‌اند، هرچند که نجومی بودن قیمت گوشی های سری گلکسی S در سالیان اخیر به ویژه در ایران، خرید آن‌ها را دشوار کرده است.

سامسونگ در کنار تمامی تولیدات خود در بخش تلفن همراه، دو مدل تاشو گلکسی فولد و گلکسی Z فولد را معرفی کرد که به عنوان گوشی‌های لاکچری قیمت بسیار بالایی دارند.

برای لود شدن کامل لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ لطفا چند ثانیه صبر کنید

لیست قیمت گوشی های سامسونگ

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره گوشی ‌های سامسونگ دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

به سوپر گروه گوشی‌های سامسونگ ملحق شوید

لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی