برگزاری «هفته علوی قرآن» به مناسبت میلاد امام علی(ع) در آستان مطهر علوی


برگزاری «هفته علوی قرآن» به مناسبت میلاد امام علی(ع) در آستان مطهر علوی

مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی برای برگزاری «هفته علوی قرآن» به مناسبت میلاد امام علی(ع) و نهمین سالروز این مرکز قرآنی آماده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی (ع)، مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی به مناسبت نزدیک شدن به میلاد سید الوصیین امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) و همزمان با نهمین سالروز تاسیس این مرکز قرآنی «هفته علوی قرآن» را برگزار می کند.

این مرکز اعلام کرد: برنامه هفته علوی قرآن شامل مجموعه ای از فعالیت های مختلف خواهد بود که افتتاح ساختمان جدید مرکزقرآن کریم در نجف اشرف، راه اندازی مسابقه قرآنی اینترنتی «ولید الکعبه»، برپایی دو محفل قرآنی به مناسبت امام علی بن ابی طالب(ع) و امام محمد جواد(ع) و برگزاری کنفرانس علمی بین المللی به صورت مجازی درباره امام علی بن ابی طالب (ع) از جمله این برنامه هاست.


هفته علوی قرآن از سوم تا هفتم اسفند 1399 مطابق با 21 تا 25 فوریه 2021 میلادی برگزار خواهد شد. این مرکز برای برگزاری برنامه این هفته تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) روز 13 رجب سی ام عام الفیل در مکه مکرمه به دنیا آمد. وی پس از 30 سال امامت در سن 63 سالگی در روز 21 رمضان سال 40 هجری قمری به ضرب شمشیر ابن ملجم مرادی در مسجد کوفه به شهادت رسید.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی