وزیر اطلاعات درگذشت آیت الله ضیاءآبادی تسلیت گفت


وزیر اطلاعات درگذشت آیت الله ضیاءآبادی تسلیت گفت

تهران- ایرنا- سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت آیت الله ضیاء آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در پیام تسلیت سید محمود علوی آمده است: رحلت غم‌انگیز عارف بالله حضرت آیت الله سید محمود ضیاءآبادی (رحمت الله تعالی علیه) موجب تألم و تأثری عمیق گردید. آن عالم برجسته و خطیب توانا از محضر پرفیض حضرات آیات بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی (رضوان الله علیهم) کسب فیض نمود و در تهذیب نفس، گام‌های استوار برداشت.

وی اضافه کرد: اینجانب مصیبت وارده را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه، بیت مکرم معزا، وابستگان و ارادتمندان آن مرحوم مغفور صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان و علیم برای آن مسافر دیار ابدی رحمت و غفران واسعه و همنشینی با ائمه هدی (علیهم السلام) در فردوس برین و برای کلیه بازماندگان، شکیبایی و سلامتی مسالت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمد ضیاء‌آبادی متولد ۱۳۰۷ و از شاگردان امام خمینی و علامه طباطبایی است. وی از سال ۱۳۴۰ تا پایان حیات خود استاد حوزه علمیه تهران بود و جلسات تفسیر و اخلاق وی در مسجد علی بن الحسین (ع) دربند برگزار می‌کرد و اخیرا بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید