اجرای طرح فیبرنوری شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد در اولویت قرار گیرد


اجرای طرح فیبرنوری شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد در اولویت قرار گیرد

بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باید همه دستگاه های متولی، اجرای طرح فیبرنوری شهرستان بشاگرد و روستای کوشا احمدی حاجی آباد در راستای اجرای مصوبه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت کار خود قرار دهند.

نازنین شیبانی تذرجی یکشنبه شب در نشست توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی روستاهای بشاگرد و حاجی آباد به اینترنت با بهره‌برداری از طرح بزرگ فیبرنوری محقق می‌شود.
وی بیان داشت: باید همه مسوولان انرژی، تمرکز و نیروی انسانی خود را برای اجرای مصوبه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کارگیرند تا بتوانیم با موفقیت طرح را تحویل مردم بشاگرد و حاجی آباد دهیم.
معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: قرار است طرح فیبرنوری بشاگرد که در کنار آن برق رسانی، احداث جاده، بحث فناوری و زیرساخت‌های ارتباطی با همکاری و تلاش شبانه‌روزی دستگاه های مربوطه انجام می‌شود، ۲۰ اسفند سالجاری توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری خواهد رسید.
شیبانی گفت ّ در طرح ارتباطی بشاگرد تاکنون ۱۴۹ کیلومتر فیبرنوری توسط شرکت مخابرات کارگذاشته شده و درحال انجام است.
وی با اشاره به اجرای ۹ ریپیتر توسط شرکت ایرانسل در بشاگرد، خاطرنشان کرد: تاکنون چهار دکل توسط شرکت ایرانسل اجرا شده و هشت جاده تجهیز شده است.
قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در راستای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و کنترل طرح بشاگرد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و اعضای نشست توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی این شهرستان و بازرسان کشوری به بشاگرد سفر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟