ورزشگاه ولایت بناب در دولت تدبیر و امید بهره‌برداری می‌شود


مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی روند پروژه‌های در حال احداث استان آذربایجان شرقی را که شامل تکمیل بیمارستان 160 تختی مراغه، و...

ورزشگاه ولایت بناب در دولت تدبیر و امید بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی روند پروژه‌های در حال احداث استان آذربایجان شرقی را که شامل تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختی مراغه، وزشگاه ولایت بناب و ندامتگاه ۱۵۰۰ نفری تبریز است مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که جهت بازدید از برخی پروژه های در حال احداث سازمان مجری به آذربایجان شرقی سفر کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه اهداف سفر خود به آن استان را برشمرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه در سفر به آذربایجان شرقی از ندامتگاه ۱۵۰۰ نفره تبریز، استادیوم ولایت بناب و بیمارستان ۱۶۰ تختی مراغه بازدید کرده است، در بیان جزئیات هرکدام از پروژه‌هایی که توسط سازمان مجری در حال احداث است، گفت: زمین ندامتگاه تبریز اردیبهشت امسال تحویل سازمان مجری شد که مساحت آن ۱۷.۴ هکتار است و مساحت زیربنای ساختمان ندامتگاه ۱۵۰۰ نفره تبریز نیز در ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: احداث ندامتگاه ۱۵۰۰ نفره تبریز در طی ۱۰ ماه از زمان تحویل زمین تاکنون ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این ندامتگاه شامل ۳ اندرزگاه، ساختمان‌های اداری، ساختمان ملاقات، آسایشگاه، درمانگاه و موتورخانه است.

نبیان در بیان جزئیات ورزشگاه بناب که در سفر به آذربایجان‌شرقی مورد بازدید وی و هیات همراه قرار گرفت، توضیح داد: پروژه استادیوم ولایت بناب در بودجه سال آینده جزو طرح‌های اولویت دار است و در صدد هستیم تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه را که هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تکمیل کرده و تحویل بدهیم.

وی یادآور شد: برخی از تجهیزات وزرشگاه بناب همچون صندلی‌ها، تجهیزات موتورخانه و نورپردازی خریداری شده است. همچنین ورزشگاه ولایت بناب بعد از استادیوم یادگار امام تبریز دومین ورزشگاه بزرگ استان است.

نبیان توضیح داد: طرح توسعه بیمارستان ۱۶۰تختی مراغه که شامل ساختمان الحاقی وآموزشی است نیز مورد بازدید قرار گرفت. هم اکنون ساختمان الحاقی بیمارستان ۴۰ درصد و ساختمان آموزشی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: با اتمام این پروژه بیمارستانی، تعداد ۷ اتاق عمل، ۳۲ اتاق مراقبت‌های ویژه، ۳۴اتاق جراحی عمومی، ۱۹تخت اورژانس و ۳۴تخت داخلی، ۲۰تخت زنان و زایمان بر فضای درمانی شهرستان افزوده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟