رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی: طبق قانون هیچکس حق توهین ندارد


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی: طبق قانون هیچکس حق توهین ندارد

ارومیه- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آموزه‌های دین مبین اسلام و قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی، کسی حق توهین به دیگران به ویژه رییس جمهوری را ندارد.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اهانت، ناپسندترین عمل در جامعه اسلامی بوده و اقدام بسیار ناپسندی است که نباید در جامعه نمود یابد.

وی با تاکید بر نظارت مسوولان اضافه کرد: عمل زشت و ناپسند اهانت و توهین در جامعه ما باید حذف شود و شاهد چنین اعمال زشتی نباشیم.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید رفتار، منش و اخلاق شهدا و از همه مهمتر اخلاق مقام معظم رهبری در جامعه نهادینه شود و الگوی جامعه باشد زیرا این اخلاق همان اخلاق اسلامی است.

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: اگر رفتار و سیره مقام معظم رهبری و شهدا در جامعه نهادینه نشود، باز هم شاهد برخی توهین‌ها و اهانت‌ها در جامعه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید با وجود اختلافات فکری حفظ وحدت در جامعه را در اولویت داشته و دنباله‌رو راه شهدا باشیم.

به ‌گزارش ایرنا، در راهپیمایی خودرویی وموتوری ۲۲ بهمن امسال عده ای از یکی از استان های کشور شعارهای توهین علیه رییس جمهوری سردادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی