مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌ها و رسانه های البرز


مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌ها و رسانه های البرز

کرج-ایرنا- روزنامه‌های پیام آشنا، پیام سپیدارو سپهر ایرانیان که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده روز دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه مطالبی با موضوع‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی منتشر کردند.

روزنامه سپهر ایرانیان تیتر نخست شماره ۹۸۱ خود را به بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ اختصاص داد و نوشت: بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ در ستاد اقتصادی دولت.

رییس جمهوری گفت: باید در بررسی لایحه بودجه با همگرایی و اجماع سازی پیام ثبات و رشد به اقتصاد بدهیم.

مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌ها و رسانه های البرز

عصیان تازه کرونا در آستانه یک سالگی، آزمایش موشک هوشمند با برد ۳۰۰ کیلومتری، عامل اصلی ترور شهید فخری زاده تحت تعقیب است، درخواست تزریق واکسن کرونا برای کارتن خواب های پایتخت و آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام آشنا نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۷۹۱ خود آورده: اختصاص وام به بهبود یافتگان اعتیاد در البرز.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اعلام کرد که رهایی یافتگان از دام اعتیاد در این استان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال دریافت می کنند.

مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌ها و رسانه های البرز

آی سی یوها از بیماران کرونایی در حال پر شدن، ۸۵ درصد مدارس البرز ۲ شیفته است، هیچ واکسن فایزری وارد و ترخیص نشده، ابلاغ مصوبه مقابله با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی و رتبه نخست البرز در رصد و توزیع نهاده سبوس در کشور از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

"جذب سرمایه و مشارکت مردم" نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام آشنا است.

روزنامه پیام سپیدار نیز تیتر نخست شماره یک هزار و ۴۴۲ خود را به افزایش قیمت مرغ به نقل از رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی مرکز استان اختصاص داد و نوشت: قیمت مرغ در البرز پر کشید.

کاظم حاج محمدی گفت: قیمت مرغ در بازار استان به دلیل کاهش عرضه افزایش یافته است.

مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌ها و رسانه های البرز

مقابله با کرونای انگلیسی در البرز نیازمند محدودیت ها و آمادگی لازم است، تحقق پیش بینی آلودگی NO2 هوا، جاده کرج - چالوس مسدود، تردد فقط محلی، البرز میزبان دبیرخانه باشگاه کارآفرینی کشور می شود و بهبود یافتگان اعتیاد در البرز وام می گیرند از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۲۲۰ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۶ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۶ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403