قرمزی به بورس برگشت!


قرمزی به بورس برگشت!

خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و 40میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به 8.5درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و۳۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «کلوند» و «وسدید »به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۴۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «کزغال»، «وسپهر» و «گوهران» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۲۵میلیارد تومان (۷۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۸۰میلیارد تومان (۳۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۸.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«ماشین آلات و تجهیزات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۳۳۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹درصد از چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۰۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۹۴۵میلیارد تومان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها