اجرای طرح «تلاوت نور» به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون


اجرای طرح «تلاوت نور» به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی گفت: طرح «تلاوت نور» به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) و به منظور اهدای ثواب آیات قرائت شده به محضر ایشان، در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون اجرا شد.

«محمدجعفر شفیعی» با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام هادی (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: یکی از ابعاد فعالیت ‌های امام هادی (ع) تقویت بنیان ‌های فکری و عقیدتی شیعیان بوده که با خطبه «غدیریه» در آن دوران دوباره غدیر را احیا و در زیارت جامعه کبیره، نظام امامت و بنیان‌ های فکری شیعه را بیان کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه امام هادی (ع) لحظه‌ای از تلاش برای آگاه کردن مردم و آشنا کردن آنها به حقایق مذهب و معنویت دست بر نداشت، افزود: تربیت شاگردان و اصحابی شایسته و صیانت از جایگاه دین مبین اسلام یکی از مهمترین آثار پربرکت دوران امامت این امام همام است.

وی با اشاره به اینکه امام هادی (ع) در دوران امامت خویش برای نشر احکام اسلام و شناساندن مکتب و مذهب جعفری گام‌های اساسی و بلندی برداشتند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از رسالت ها و برنامه هایی کانون های فرهنگی هنری تبیین و ترویج سیره و زندگی اهل بیت (ع) و امامان معصوم (ع) است که در همین راستا اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» با برپایی طرح «تلاوت نور» به صورت مجازی به ساحت حضرت امام هادی (ع) ادای احترام کردند و ثواب تلاوت آیات کلام الله مجید به محضر دهمین امام شیعیان جهان اهدا می شود.

شفیعی افزود: طرح ملی «تلاوت نور» از جمله طرح های اثرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با استقبال بچه های مسجد در طول سال به صورت مستمر و در مناسبت های ملی مذهبی اجرا می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش