پلیس: ایراد سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو رفع شد


پلیس: ایراد سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو رفع شد

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: سامانه ناظر ناجا که کشف حجاب در خودرو را ثبت می‌کند، برای مدتی دچار ایراد شده بود به همین دلیل پیامک‌های کشف حجاب به یکباره برای افراد ارسال شد، اکنون ایراد رفع شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه در نشست خبری در مورد پیامک کشف حجاب گفت: کشف حجاب در قانون جرم انگاری شده و جرم محسوب می شود و قانون برای آن مجازات تعیین کرده است، ناجا به عنوان مجری قانون ساز و کاری به نام سامانه ناظر ایجاد کرده که برای افرادی است که در خودرو کشف حجاب کرده اند و سپس با مراجعه به پلیس به آنها تذکر داده می شود و توجیه می شوند که باید قانون را رعایت کنند.

وی اظهارداشت: قانونگذار سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو را براساس شرع تصویب کرده که البته این سامانه مدتی ایراد داشت و اکنون ایراد آن رفع شده و مردم می توانند با استناد به آن به محل مشخصی مراجعه و توجیه شوند.

امنیت مردم محور می شود

سردار حاجیان گفت: نمره منفی رانندگان که از حد نرمال بالا رود باید تحت آموزش قرار گیرند، این نوع پیشگیری و اقدامات پیش دستانه نیز در دستور کار ناجا است، در ناجا معاونت اجتماعی، نگاه به آسیب های اجتماعی وجود دارد آسیب هایی که ممکن است به جرم اجتماعی منجر شود، براین اساس این معاونت قصد دارد امنیت را مردم محور کند زیرا امنیت محصول مشترک و مردم پایه است. پلیس جامعه محور بر این مبنا است که قبل از شکل گیری بزه، درمان را شروع کنیم که در دستور کار ناجا است.

وی افزود: یکی از شاخص های ارزیابی فرماندهان این است که هر فرماندهی بهترین خدمات رسانی به مردم را داشته مورد ارزیابی قرار می گیرد. رضایت مردم برای ناجا ارزشمند است و براساس افکار سنجی که در کشور انجام شده رضایتمندی مردم نسبت به ناجا بیشتر شده و برای ما نشان خدمتگذاری است، هدف اصلی ما رضایت مردم است.

سردار حاجیان در مورد محتکران گفت: دو هزار و ۲۶۶ نفر که قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضایی و دو هزار و ۴۴ پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403