یک یوتیوبر صاحب بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین پلی استیشن 5 دنیاست + ویدئو


یک یوتیوبر صاحب بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین پلی استیشن 5 دنیاست + ویدئو

ZHC یکی از تولیدکنندگان محتوای موفق و پرمخاطب یوتیوب است که حالا صاحب یک پلی استیشن 5 غول پیکر 227 کیلوگرمی به ارزش 70 هزار دلار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - درحالی که برخی از خریداران کنسول‌های جدید سونی حتی برای جاکردن نسخه استاندارد آن در دکور خانگی خود با مشکل مواجه هستند، ZHC با چالش بزرگتری برای انتقال PS5 متفاوت و ۳‌متری خود به خانه روبه‌رو شده است. البته با وضعیت قیمت‌ها و عرضه محدود کنسول‌های نسل جدید به بازار فروش، شاید دسترسی به همان نسخه معمولی این دستگاه‌ها نیز به آرزوی خیلی از گیمرها تبدیل شده باشد. در هر حال ZHC با هزینه ۷۰ هزار دلاری خود، حالا بزرگ‌ترین کنسول پلی استیشن 5 جهان را در اختیار دارد.

ساخت این کنسول غول‌پیکر چیزی در حدود ۷۰ هزار دلار هزینه داشته و رنگ آمیزی ویژه‌ آن ۱۰۰ ساعت زمان برده است. دستگاهی که ۱۰۰ برابر بزرگتر از نسخه عادی این کنسول است و حتی یک کنترلر بسیار بزرگ دوال سنس هم دارد. در سایر اخبار مرتبط با این موضوع نیز باید به آغاز فروش نسخه مشکی رنگ و غیررسمی کنسول PS5 در فروشگاه‌های آنلاین اشاره کرد که توسط یک شرکت دیگر شخصی‌سازی شده است.

یک شرکت مستقل آمریکایی صفحه‌ مشکی‌رنگ بدنه کنسول PS5 را با عنوان «Darkplates» ازطریق وبسایت اختصاصی خود به فروش می‌رساند که برای علاقه‌مندان به تغییر رنگ کنسول جدید سونی فرصت خوبی به شمار می‌رود. البته امکان دسترسی به این صفحات دست‌کمی از کنسول‌های پلی استیشن 5 ندارد و نرخ تولید این شرکت کوچک هنوز در مقیاس بسیار محدودی قرار دارد. براساس ادعای تولید کننده Darkplates، سفارشات این شرکت برای ماه‌های فوریه، مارس و آوریل به‌طور کامل رزرو شده و درحال حاضر سفارشی دریافت نمی‌شود. البته که ممکن است در ادامه با موانع قانونی و نقض پتنت سونی هم مواجه شوند. هرچند این شرکت فعالیت‌های خود را «کاملاً قانونی» معرفی کرده و برای این منظور، شکل کلید پلی استیشن را با یک سری تغییرات جزئی طراحی کرده است.

منبع: زومجی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟