ملی پوشان پارااسکی جانبازان و معلولین در اردوی آمادگی


ملی پوشان پارااسکی جانبازان و معلولین در اردوی آمادگی

تیم ملی پارااسکی جانبازان و معلولین تمرینات خود را در دومین اردوی آمادگی و ماده های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی دنبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ملی پوشان پارااسکی کشورمان به سرپرستی عیسی ساوه شمشکی، از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند، در اردوی آمادگی حضور دارند.

اردوی آمادگی اسنوبرد

پوریا خلیل تاش، فرهاد الوندی، مهرداد مهدی زاده دهکردی، محمد جزمحمدپور، نسیم حسنوند (تهران)، حسین سولقانی، صدیقه روزبه (البرز) ملی پوشان اسنوبرد جانبازان و معلولین مدعو هستند که زیر نظر سیدمصیب صید به عنوان سرمربی و سیدالهه حسینی و مهدی سولقانی مربیان این اردو، در پیست اسکی دیزین به تمرین می پردازند.

اردوی آمادگی آلپاین

سیداحمد جعفری، جواد سولقانی از البرز، غلامرضا پناهی و مریم حاجی لو از زنجان، مریم قاسمی از تهران، ۵ ورزشکاری هستند که در اردوی آمادگی تیم ملی آلپاین تمرینات خود را در پیست اسکی دیزین و به سرمربیگری صادق کلهر و مربیگری امید تیر و آرزو کلهر پیگیری می کنند.

اردوی آمادگی صحرانوردی

ابوالفضل خطیبی از مازندران، امیر سهرابی و پیمان صالحی زنجان، مرجان فیاضی از تهران ملی پوشان صحرانوردی جانباز و معلول دعوت شده به این اردو هستند. احمد کاویان و فرزانه رضاسلطانی به عنوان سرمربی و مربی هدایت این اردو را در پیست امام زاده هاشم بر عهده دارند.

این اردو با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و ارائه تست PCR ملی پوشان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403