بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!


بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

بارداری سلبریتی‌ها با آن برنامه‌های کاری شلوغ و سبک زندگی خاص، یکی از خبرسازترین مسائلی است که به آن پرداخته می‌شود. شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید کدام سلبریتی‌ها امسال منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند!

در فهرست پیش رو، گزارشی از بارداری سلبریتی‌های مشهور امسال را می‌بینید:

بارداری سلبریتی‌ها، مشهورترین‌هاشان

ساشا پیترسه

بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

اولین نفر از لیست بارداری سلبریتی‌ها، ساشا پیترسه، ستاره سریال «دروغگوهای کوچک زیبا» است. ساشا خبر بارداری خود را با انتشار عکس سیاه و سفیدی در اینستاگرام از خود و شوهرش، هادسون شفر به اشتراک گذاشت. او زیر این عکس نوشت:«ما بسیار هیجان زده‌ایم که بالاخره می‌توانیم این خبر خوب خود را با همه شما به اشتراک بگذاریم. ما قرار است در ماه اکتبر به یک کوچولوی باارزش خوشآمد بگوییم! مادر بودن رسماً نقش مورد علاقه من است!»

بارداری سلبریتی‌ها، اما رابرتز

بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

اما رابرتز نیز امسال در لیست بارداری سلبریتی‌ها قرار دارد! او در اینستاگرام خود اعلام کرد که همراه گرت هدلوند، دوست پسر بازیگر خود، منتظر اولین فرزندشان هستند. او در اواخر ماه اوت چند عکس از خودش منتشر کرد که شکمش برآمده شده و در حال عکس گرفتن با هدلوند است. اما زیر این عکس نوشت:«من و دو پسر مورد علاقه‌ام.» تبریک به این زوج زیبا!

کاهش وزن سلبریتی‌ها بعد از زایمان را هم بخوانید.

مندی مور

بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

مندی مور هم قرار است مادر شود! این بازیگر و همسرش، تیلور گلداسمیت، در انتظار تولد اولین فرزندشان، پسری هستند که سال آینده به دنیا می آید. مور نیز برای به اشتراک گذاشتن خبر بارداری خود، چند عکس سیاه و سفید از خودش و شوهرش با لبخندهای زیبا منتشر کرد و با شکلک قلب خبر داد فرزندشان اوایل سال ۲۰۲۱ به دنیا می‌آید. این زوج خوشبخت در نوامبر سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند.

رز لزلی

بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

رز لزلی و کیت هرینگتون، ستاره‌های بازی تاج و تخت، قرار است پدر و مادر شوند! لزلی با نشان دادن برآمدگی شکمش در عکس‌هایی که برای مجله‌‌ای انگلیسی گرفته بود، این خبر مهیج را فاش کرد. این زوج خوشبخت هم در ژوئن ۲۰۱۸ ازدواج کردند.

بارداری سبلریتی‌ها، این هم از هیلاری داف

بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

هیلاری داف قرار است مادر 3 فرزند شود! این بازیگر و خواننده‌ی معروف با به اشتراک گذاشتن عکسی از خودش و همسرش عنوان کرد:«ما داریم بزرگ می‌شویم!مخصوصاً من!» داف و همسرش کما، صاحب یک فرزند پسر و دختر دیگر نیز هستند.

تولد بچه‌های هالیوودی سال 2019 را هم بخوانید.

بارداری سلبریتی‌ها، امیلی راتایکوفسکی هم حامله شد

بارداری سلبریتی‌ها، امسال منتظر فرزندشان هستند!

آخرین نفر از لیست بارداری سلبریتی‌ها، امیلی راتایکوفسکی است! این مدل و بازیگر معروف، خبر بارداری خود را در مصاحبه‌ای برای مجله‌ی Vogue به اشتراک گذاشت. امیلی در این مصاحبه می‌گوید که چرا نمی خواهد جنسیت کودک خود را به اشتراک بگذارد. او می‌گوید:«وقتی شوهرم و من به دوستانم می گوییم که باردار هستم، تقریباً همیشه اولین سوال آن‌ها بعد از تبریک گفتن این است که بچه دختر است یا پسر؟ اما من دوست دارم که هر چقدر می‌توانم کمتر کلیشه‌های جنسیتی را به فرزندم تحمیل کنم.» در ادامه، امیلی عمیق‌ترین احساسات خود را درباره بارداری و فرزند آینده‌اش این گونه شرح می‌دهد:«من به طرز غیر قابل انکاری، تقریباً نسبت به هر چیزی که به بارداری‌ام مربوط می‌شود، درمانده هستم. مثلاً این که بدنم در بارداری چه تغییراتی می‌کند یا فرزندم کی به دنیا می‌آید. با این وجود به طرز عجیبی راحتم و به جای ترس، احساس آرامش می‌کنم. و از همین الآن دارم از کودکی که درون بدنم رشد می‌کند، یاد می‌گیرم. من در شگفتم! لازم است بگوییم که این اولین فرزند امیلی و همسرش سباستین مک کلارد است که در انتظارش هستند.

بارداری سلبریتی‌ها، حرف آخر

دوران بارداری دورانی سخت و در عین حال زیبا و به یاد ماندنی است، شاید تا به حال فکر می‌کردید که چرا باید بچه‌دار شوید، اما می‌بینید که حتی سلبریتی‌ها هم بچه‌دار می‌شوند و اتفاقا خیلی هم با آب و تاب از دوران بارداری‌شان تعریف می‌کنند. امیدواریم این مطلب را که درباره بارداری سلبریتی‌ها بود، پسندیده باشید.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج