مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تمدید شد


مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تمدید شد

مشهد- ایرنا- دبیر اجرایی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: با توجه به استقبال رسانه‌ها مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا نیمه فروردین ماه سال آینده تمدید شده است.

محسن هوشمند روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در فراخوان این جشنواره که مرداد ماه امسال منتشر شد، مهلت ارسال آثار ۲۲ بهمن تعیین شده بود.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و ۸۹۹ اثر از استانهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که ۴۷۵ اثر در بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، ۵۳۷ اثر در بخش رسانه‌های مجازی و ۸۸۷ اثر در بخش رسانه‌های صوتی و تصویری است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: مراسم پایانی این جشنواره در صورت مساعد بودن شرایط اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، مجازی و صوتی و تصویری است. خبر، گزارش، سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، عکس و گزارش خبری و اینفوگرافی در بخش رسانه‌های خبری و تحلیلی، پادکست، طرح بازی و نرم افزار و موشن گرافی در بخش رسانه مجازی و برنامه تلویزیونی، رادیویی، مستند و نماهنگ تلویزیونی از جمله قالبهای رسانه‌های صوتی و تصویری هستند.

هوشمند با بیان اینکه تبیین سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر و خدمت محورهای موضوعی این جشنواره است ادامه داد: گسترش و ترویج آموزه های فرهنگ رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در سیره وجودی امام هشتم (ع)، حمایت و تکریم از آثار فاخر و ارتقای کمی و کیفی آثار از جمله اهداف این جشنواره است.

وی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت ‌نام شرکت در جشنواره می‎توانند به وب ‌سایت این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان