گلخانه آموزشی هوشمند در بوئین زهرا افتتاح شد


گلخانه آموزشی هوشمند در بوئین زهرا افتتاح شد

قزوین - ایرنا - گلخانه آموزشی هوشمند بعدازظهر دوشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در روستای خوزنین بوئین زهرا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این گلخانه هوشمند در مرکز شماره چهار فنی و حرفه ای استان قزوین واقع در روستای خوزنین بخش رامند شهرستان بوئین زهرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گلخانه برای آموزش مهارت های کشاورزی به متقاضیان یادگیری این بخش و تربیت نیروهای ماهر در بخش های مختلف کشاورزی راه اندازی شده است.

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: در گذشته آموزش های این سازمان محدود به برخی رشته های صنعتی و خدماتی بود اما امروز در زمینه آموزش های کشاورزی نیز گام های جدی برداشته شده است که نمونه آنرا در افتتاح گلخانه هوشمند خوزنین شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: باید با مهارت آموزی به جوانان و تربیت آنان به عنوان نیروی ماهر، نیروهای انسانی را توانمندساز کرده و غول بیکاری را شکست دهیم.

گلخانه آموزشی هوشمند در بوئین زهرا افتتاح شد

در ادامه کارگاه آموزش مهارت های دوخت و ساخت کفش و کارگاه آموزش مهارت پرورش قارچ در مرکز آموزش های مهارتی خوزنین راه اندازی شد.

برای تجهیر کارگاه های یاد شده (گلخانه، کارگاه آموزش مهارت کفش و قارچ) یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح پنج مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی مربوط به صنایع و مرکز آموزش های مهارتی هیات امنایی استان قزوین در شهر صنعتی البرز از دیگر برنامه های روز دوم سفر علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به استان قزوین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری