12 میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد


12 میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، از کشف تعداد زیادی احشام و کالای قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در هنگ مرزی پاوه خبر داد.

سردار «یحیی الهی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی پاوه حین حراست از مرزهای استان از فعالیت سه قاچاقچی که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ احشام و کالای قاچاق به آنسوی مرزها را داشتند مطلع شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیروهای مرزبانی با اجرای طرح مهار ضمن شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان نسبت به توقیف سه دستگاه کامیون متعلق به آنها اقدام و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار الهی خاطرنشان کرد: در این بازرسی ۳۵۸ راس گوسفند و بزغاله، یک هزار و ۳۰۰ دست پوشاک، ۲۷۰ متر پارچه، ۲۰ کیلوگرم مغز فندق، ۴۵ کیلوگرم لوبیا، ۲۱ کیلوگرم بذر سبزی و ۲۵ جفت کفش قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: قاچاقچیان دستگیر شده نیز برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های مرزبانی استان ذکر کرد و گفت: کشفیات امسال در مقایسه با سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی