دلفین برند لوکس BYD در راه است، گسترش خودروهای الکتریکی


دلفین برند لوکس BYD در راه است، گسترش خودروهای الکتریکی

خودروساز چینی بی وای دی، به تازگی خبر رونمایی از یک برند لوکس و رده بالای جدید را تایید کرده و قرار است که به عنوان یک خودروی الکتریکی تا سال 2023 میلادی و براساس یک پلتفرم و شبکه فروش کاملا جدید راه اندازی شود.طی روزهای گذشته، شرکت...

خودروساز چینی بی وای دی، به تازگی خبر رونمایی از یک برند لوکس و رده بالای جدید را تایید کرده و قرار است که به عنوان یک خودروی الکتریکی تا سال 2023 میلادی و براساس یک پلتفرم و شبکه فروش کاملا جدید راه اندازی شود.

طی روزهای گذشته، شرکت خودروسازی بی وای دی اقدام به فروش بخش بزرگ تری از سهام خود کرده تا با این کار بتواند به گسترش شبکه فروش، خدمات و همچنین توزیع برند لوکس و رده بالای خود کمک کرده و تامین مالی آن را انجام دهد.

طبق گفته منابع خبری، این خودروساز چینی به تازگی امتیاز نام دلفین را به ثبت رسانده و به نظر می رسد که محصول جدید این شرکت با چنین اسمی و براساس پلتفرم EV2.0 توسعه پیدا کرده و تا سال 2023 میلادی راه اندازی شود.

ماه دسامبر سال گذشته، میزان فروش وسایل نقلیه الکتریکی BYD با رشد فروش 120.18 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2019، به تعداد قابل توجه 28 هزار و 841 دستگاهی افزایش پیدا کرده است و این یعنی 4 ماه متوالی رشد فروش محصولات بی وای دی که برای این شرکت کم سابقه بوده است.

برگ برنده بی وای دی برای افزایش سهم فروش خود در بازار خودروهای الکتریکی، راه اندازی نسخه جدید بی وای دی هان بوده که در دو نسخه برقی و بنزینی از ماه جولای سال گذشته وارد بازار شد و در بین ماه های نوامبر تا دسامبر، توانست به فروش حیرت انگیز بیشتر از 10 هزار دستگاهی برسد و مجموع فروش این برند را برای نسخه بنزینی به تعداد 11 هزار و 783 دستگاه و همچنین فروش این برند در نسخه برقی را به مجموع 28 هزار و 773 دستگاه برساند.

با این وجود سال گذشته شرکت خودروسازی بی وای دی همانند بسیاری از خودروسازان دیگر جهانی، تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با افت فروش 7.46 درصدی در سال 2020 میلادی همراه بوده است و توانسته به مجموع فروش 426 هزار و 972 دستگاهی برسد، اما در ماه ژانویه موفق به افزایش 68 درصدی سهم فروش خود در بازار نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد